چرا چاه‌های غیرمجاز دانه‌درشت‌ها در جهرم مسدود نمی‌شود

 

چرا چاه‌های غیرمجاز دانه‌درشت‌ها در جهرم مسدود نمی‌شود/ مدیران شفاف‌سازی کنند

دکترش

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی خواستار شفاف‌سازی وضعیت چاه‌های غیرمجاز در این شهرستان شد.

محمدرضا رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جهرم در خصوص وضعیت چاه‌های غیر مجاز در این شهرستان اظهار داشت: امروز بحث کم‌آبی در شهرستان یک بحث مهم بوده و اکثر برداشت آب شهرستان توسط باغات و در بخش کشاورزی است.

وی افزود: بارها خواستار برخورد شدید ارگان‌های ذی‌ربط با چاه‌های غیرمجاز شده‌ام، اما باید برخورد با چاه‌هایی شروع شود که برداشت بیشتری دارد.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اینکه شعار برخورد با چاه‌های غیرمجاز داده و یک چاه کوچک که زمین کشاورزی یک خانواده کم بضاعت سیراب می‌کند را مسدود و با دانه‌درشت‌ها و چاه‌های عمیق باغات چند ده هکتاری، برخوردی نشود درست نیست.

رضایی خواستار شروع مسدود و پرکردن چاه‌های غیرمجاز از دانه درشت‌ها و چاه‌های عمیق باغات بزرگ شد و‌ بیان کرد: همگان باید بفهمند نظام مقدس جمهوری اسلامی با وجود رعایت انصاف و عدالت با احدی تعارف ندارد.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی خواستار شفاف‌سازی مسوولان اداره‌ امور منابع آب، جهاد کشاورزی و منابع طبیعی جهرم درباره‌ تعداد چاه‌های غیرمجاز شد و تصریح کرد: نهادهای ذکر شده از طریق رسانه‌های شهرستان اعلام کنند که چاه‌های غیرمجاز در چه بازه‌ زمانی حفر شده و در چه بازه‌ زمانی بیشترین برخورد با چاه‌های غیرمجاز صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه این شفاف‌سازی گویای بسیاری از مباحث‌ها هست و حق مردم است که واقعیت‌ها را بدانند اذعان کرد: خبرنگاران صدای مردم و مسؤولان بوده و به عنوان رابط و واسط باید مشکلات را به گوش مسوولان برسانند

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=23059

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *