شورای حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ های شهرستان سپیدان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی سپیدان جلسه اي در جهت ايجاد هماهنگي و همچنين يادآوري قوانين مربوط به صيانت از اراضي كشاورزي تحت عنوان شوراي حفظ كاربري اراضي كشاورزي و باغها در سالن جلسات مديريت جهاد كشاورزي  با حضور جوادی جهرمی فرماندار سپیدان ، باصری مدیر جهاد کشاورزی سپیدان ،  فیلوندی رئیس دادگستری سپیدان ، محمودی دادستان سپیدان  و اعضای شوراي تأمين و ادارات خدمات رسان شهرستان سپيدان  در سالن مدیریت جهاد کشاورزی سپیدان برگزار گرديد.

در این جلسه باصری  مدیر جهاد کشاورزی سپیدان  ضمن خوش آمد گویی به حاضرین  در جلسه به بیان اهمیت موضوع حفظ کاربری اراضی کشاورزی پرداخت و بر تعامل و همکاری بین ادارات مختلف  تاکید نمود .

وی در خصوص  اهمیت موضوع حفظ کاربری و مخاطرات تغییر کاربری غیر مجاز در شهرستان به ارائه گزارشی از عملکرد اداره امور اراضی این مدیریت  پرداخت و قوانین حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی در قالب پاور پوینت برای حاضرین در جلسه ارائه گردید  .

در ادامه فیلوندی رئیس دادگستری شهرستان  سپیدان ضمن تشکر از مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان جهت برگزاری این جلسه  و تاکید بر اهمیت موضوع جلسه  از ارائه قوانین حفظ کاربری استقبال نموده و بازخورد  این چنین اطلاع رسانی ها را بسیار خوب ارزیابی نمود .

وی از جدیت  این مدیریت در پی گیری پرونده های تغییر کاربری های غیر مجاز موضوع تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری تقدیر نمود و بر لزوم فراهم آوردن امکانات لازم در خصوص اقدامات به موقع جهت انجام قلع و قمع بناهای غیر مجاز تاکید کرد.

سپس محمودی دادستان  شهرستان سپیدان به بیان  و شرح موضوع مشمول مرور زمان برای حاضرین در جلسه پرداخت

 در پایان این جلسه   جوادی جهرمی فرماندار سپیدان بر عمل به وظایف قانونی توسط ادارات و لزوم پیش گیری از تغییر  کاربری ها تاکید نمود و تصریح کرد جهاد کشاورزی با بهره مندی از ظرفیت های مراکز خدمات و پهنه بندی ها از تغییر کاربری های غیر مجاز جلوگیری نماید

وی گفت جهاد کشاورزی را به تنهایی مسئول این امر ندانیم و کلیه ادارت  باید در قبال این موضوع احساس مسئولیت نمایند

 شایان ذکر است  در اين جلسه نقطه نظرات و پيشنهادات حاضرين در جلسه مطرح و پس از جمع بندي  مطالب مقررگردید دستگاه های خدمات رسان بدون هماهنگی با فرمانداری  و مدیریت جهاد کشاورزی سپیدان  نسبت به انجام امور مذکور اقدام ننمایند.

 

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=26466

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *