اخذ گواهی ICM توسط دو واحد تولیدی کشاورزی شهرستان لامرد

IMG 20170619 141015 645

اخذ گواهی ICM توسط دو واحد تولیدی کشاورزی شهرستان لامرد

واحدهای تولیدی خیار سبز گلخانه ای علینژاد و آلوئه ورای شرکت پرتوباران آسیا برای اولین با در شهرستان لامرد موفق به دریافت گواهی ICM یا پروانه کاربرد حد مجاز آلاینده ها در محصولات کشاورزی شدند.

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهادکشاورزی شهرستان لامرد با توجه به اهمیت سلامت محصولات کشاورزی و تولید محصولات سالم بخصوص در محصولات تازه خوری از جمله خیارسبز و گوجه فرنگی با همکاری کلینیک گیاهپزشکی پارس سبز و با نظارت کارشناسان مدیریت جهادکشاورزی لامرد گلخانه تولید خیارسبز محمود علینژاد واقع در رئیسی یحیی در سطح یک هکتار و محصول آلوئه ورا شرکت پرتوباران آسیا به نمایندگی غلامحسین عبدالهی واقع در شهر علامرودشت به مساحت 40 هکتار گواهی ICM را دریافت نمودند.

با توجه به اولویت های سازمان جهادکشاورزی فارس در ارتباط با تولید محصولات سالم و نیز برنامه ریزی های صورت گرفته در این زمینه توصیه می شود سایر واحدهای کشاورزی نیز نسبت به دریافت این گواهی اقدام نمایند. شایان ذکر است براساس آزمایش های باقی مانده سموم و نیترات که طی چند سال گذشته در شهرستان انجام گرفته است محصولات تولیدی شهرستان لامرد یکی از سالم ترین محصولات در سطح استان و کشور می باشد.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=21076

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *