رفع تداخل 205 هکتار از اراضی کشاورزی و غیر ملی انجیربند لامرد

رفع تداخل 205 هکتار از اراضی کشاورزی و غیر ملی انجیربند لامرد

با تصویب کمیسیون رفع تداخلات استان فارس 205هکتار از اراضی کشاورزی و غیر ملی سیلاب روستای انجیربند در شهرستان لامرد رفع تداخل و مالکیت این اراضی تثبیت شد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهادکشاورزی شهرستان لامرد با هدف تعیین تکلیف اراضی کشاورزی و غیر ملی ، کمیسیون رفع تداخل با مسئولیت امور اراضی مدیریت جهادکشاورزی شهرستان لامرد تشکیل و اولین پرونده آن منجر به تثبیت رفع تداخل و مالکیت شد. پس از بررسی های کارشناسی صورت گرفته در اولین پرونده 3761 هکتار از اراضی روستای انجیربند بخش علامرودشت شهرستان لامرد ، در دست اقدام قرار گرفت.

در همین زمینه جلسات متعددی برگزار و پس از بررسی سوابق و نقشه های تجمیعی از 3761 هکتار از اراضی واقع در این پلاک میزان 317 هکتار اراضی غیر ملی ، 3444 هکتار اراضی ملی تثبیت شده و 205 هکتار از اراضی نیز با تصمیم اعضاء رفع تداخل شد و عمدتاً مالکیت کشاورزان بر این عرصه ها تثبیت و تعیین تکلیف شد. این تصمیم در کمیسیون رفع تداخلات استان فارس نیز مطرح و تصویب شد.

لازم به ذکر است کارگروه فوق به منظور رفع همپوشانی قوانین و مقررات موازی و اصلاح سوابق، نقشه ها و کلیه دفاتر و اسناد از جمله اسناد مالکیت در عرصه های مورد تداخل برگزار می گردد.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=21090

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *