پلاک گذاری تراکتورهای لامرد

IMG 20180804 091643

پلاک گذاری تراکتورهای لامرد

42 دستگاه تراکتور در لامرد پلاک گذاری شد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهادکشاورزی شهرستان لامرد با استقرار و شروع فعالیت نماینده تعاونی تراکتورداران در لامرد به نمایندگی دفتر پیش خوان دولت سیداحمدرضا علوی ، عملیات شناسایی و بازدید و تشکیل پرونده جهت دریافت پلاک شروع شد. در این زمان جهت تعداد 90 دستگاه تراکتور پرونده لازم تشکیل و از این تعداد 42 دستگاه پلاک گذاری شد. همچنین پرونده انتقال پلاک تعداد 14 دستگاه تراکتور نیز در دست اقدام و در اختیار پلیس راهنمایی و انندگی جهت صدور پلاک قرار گرفته است . همین گزارش می افزاید: تعداد کل تراکتورهای فعال در بخش کشاورزی شهرستان لامرد 612 دستگاه است که در مرحله اول پلاک گذاری ماشین آلات کشاورزی ، تراکتورهای با عمر کمتر از 13 سال مشمول دریافت پلاک قرار گرفت که تعدادی از همان ابتدا توسط کارخانه تراکتورسازی تبریز با پلاک توزیع شده بود. پس از آن نیز تراکتورهای با سال ساخت 1372 به بالا و کمتر از 25 سال در این طرح قرار گرفت و مابقی تراکتورهای جدید نیز همگی دارای پلاک شدند.

شایان ذکر است در کشاورزی توسعه یافته به طور طبیعی نیاز به تراکتور و ماشین های کشاورزی جهت جبران توان انسانی ، روز به روز بیشتر می شود.

بررسی انواع تراکتور و ماشین های کشاورزی مورد نیاز ایران با توجه به سطح پایین تکنولوژی در کشور به خصوص روستاها که متناسب با سطح محدود برای هر کشاورز و دامدار می باشد باید مورد توجه قرار گیرد و سعی در بالا بردن دانش کشاورزان و آموزش آنها در استفاده صحیح از ماشین های کشاورزی شود. تأمین و ساخت لوازم یدکی ، تربیت کارگران ماهر و رانندگان حرفه ای برای به کارگیری تراکتور و ماشین های بروز و مورد نیاز کشاورزی و ایجاد تعمیرگاهها به تعداد کافی در نقاط مختلف از جمله برنامه هایی است که در آینده می بایست به طور وسیع و کامل تر صورت پذیرد.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=21100

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *