به مناسبت بزرگداشت هفته دولت در اولین هفته شهریور ماه سال جاری و به مناسبت پاسداشت هفته دولت گلخانه تولید گل رز شاخه بریده در شهرستان پاسارگاد افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان پاسارگاد در هفته دولت چندین طرح کشاورزی و دامپروری با حضور مسئولین شهرستانی  در مناطق مختلف شهرستان افتتاح و به بهره برداری رسید که از جمله این طرح ها می توان به گلخانه تولید گل رز شاخه بریده اشاره نمود.

بهزاد هوشیار مدیر جهاد کشاورزی شهرستان پاسارگاد در این رابطه گفت: به مناسبت هفته دولت طی مراسمی ، فاز یک گلخانه تولید گل رز شاخه بریده در زمینی به مساحت 3000 متر مربع به روش هیدروپونیک در روستای قوام آباد بخش مرکزی شهرستان  متعلق به آقای غلامرضا یوسفی با حضور آقای احمدی منش فرماندار ، حجت الاسلام عزیزی امام جمعه و جمعی از مسئولین و پرسنل مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان به بهره برداری رسید.

وی افزود: این طرح با استفاده از تسهیلات بانک کشاورزی و آورده شخصی مجری طرح در حال حاضر موجبات اشتغال 7 نفر بصورت دائم را فراهم نموده که در صورت بهره برداری از فاز دوم آن و ارتقا به مساحت کل 5000 متر مربع این تعداد اشتغالزایی به 12 نفر خواهد رسید.

هوشیار خاطر نشان کرد: درراستای اقتصاد مقاومتی در طرح فوق تعداد سه واحد استخر پرورش ماهی به روش مدار بسته نیز دیده شده که در صورت تامین  منابع مالی می توان از این استخرها سالانه به میزان 5/2 تن ماهی قزل آلا استحصال نمود.IMG 7056

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=22498

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *