برگزاری جلسه پلاک گذاری تراکتورهای کشاورزی سپیدان

 به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان جلسه پلاک گذاری تراکتور های کشاورزی شهرستان سپیدان با حضور پاک نژاد معاون فرماندار شهرستان سپیدان ، باصری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان ، اشرف زاده معاون اداره امور فناوری های مکانیزه کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، سیف مدیر عامل شرکت تعاونی تراکتور داران فارس ، حسینی رئیس پلیس راهور شهرستان سپیدان و جمعی از مسئولین و کارشناسان مدیریت جهاد کشاورزی سپیدان در سالن این مدیریت برگزار گردید .

در این جلسه باصری مدیر جهادکشاورزی این شهرستان  ضمن خوش آمدگویی و تشکر از حاضرین در جلسه به ارائه خلاصه ای از وضعیت پلاک گذاری تراکتورهای کشاورزی شهرستان پرداخت وگفت  پلاک گذاری در آینده می تواند علاوه بر ارائه سوخت ، ملاک ارائه برخی خدمات دیگر نیز باشد .

وی درخواست نمود با هماهنگی کامل تعاونی تراکتورداران و جهاد کشاورزی شهرستان، طرح در سه ماهه پاییز تعیین تکلیف گردیده و به اتمام برسد.

باصری   به بیان موانع موجود در این خصوص  پرداخت و خواستار اهتمام ارگان های مربوطه جهت رفع مشکلات و تسریع در اجرا و ساماندهی طرح در مهلت پیش رو گردید .

سپس اشرف زاده معاون محترم اداره امور فناوری های مکانیزه کشاورزی استان ، مصوبات جلسه  قبل را بررسی ، و مشکلات و موانع اجرای طرح پلاک گذاری در استان را یک به یک برشمرد و در مورد آنها توضیحات لازم را ارائه نمود.

وی با اشاره به مصوبات جلسه یاد شده متذکر گردید که در حال حاضر مشکلات قبل که باعث کندی روند پلاک گذاری گردیده بود، برطرف شده و در نتیجه ضروری است با تمام تلاش نسبت به تکمیل طرح در آخرین مهلت پیش رو یعنی سه ماهه پاییز اقدام گردد.

پاک نژاد معاون فرماندار سپیدان  با بیان اینکه یکی از شاخص های اصلی توسعه در هر زمینه ای ، برنامه ریزی جهت ساماندهی وضعیت موجود می باشد ، خواستار اهتمام ویژه حاضرین جلسه و کمک به پیش برد طرح شد. 

در این جلسه حسینی رئیس پلیس راهور شهرستان سپیدان  آمادگی اداره متبوع خود را در این زمینه اعلام و بیان نمود که تاکنون مشکلی در این مورد وجود نداشته است.

 

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=26477

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *