بررسی راه کارهای ساماندهی صنایع کشاورزی شهرستان فراشبند

        به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان فراشبند به نقل از بیژن نادرپور مدیر جهاد کشاورزی: جلسه بررسی راه کارهای ساماندهی صنایع کشاورزی شهرستان با تأکید بر مجوزدار کردن واحدهای بسته بندی و سردخانه نگهداری خرما با حضور مهدی صادقی مدیر صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، منصوری بخشدار مرکزی، روسا و معاونین ادارات راه و شهرسازی، کار و تعاون، بنیاد مسکن، شبکه بهداشت، ثبت اسناد، جهادکشاورزی، آبفا روستایی، مدیر و کارشناس مسئول صنایع کشاورزی شهرستان فراشبند در مدیریت جهادکشاورزی برگزار گردید.
        نادرپور ضمن بیان این خبر گفت که در این جلسه بر روان سازی و کوتاه کردن زمان پاسخگویی به استعلامات و مساعدت حداکثری ادارات ذیربط با متقاضیان و سرمایه گذاران حوزه صنایع کشاورزی تأکید گردید.
        وی گفت: در پایان مدیر صنایع به همراه فرماندار و شرکت کنندگان در جلسه از واحدهای بسته بندی خرما بازدید و صاحبان این واحدها مسایل و درخواست های خود را مطرح کردند‌.
        شایان ذکر است در دو سال گذشته صنایع کشاورزی شهرستان از رشد خوبی برخوردار بوده و ظرفیت واحدهای بسته بندی خرما و سردخانه فعال و در حال احداث به ۱۵۰۰۰ تن رسیده است.

0

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=12392

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *