هسته گزینش جهاد کشاورزی فارس خط مقدم جهاد کشاورزی در عملکردها

این مقام مسئول با اشاره به این‌که وظیفه خطیر تامین امنیت غذایی افراد جامعه بر عهده مجموعه جهاد کشاورزی است، افزود: با توجه به شرایط حساس کنونی و تحریم های ظالمانه حاکم، کارائی نیروهای مشغول به کار در جهاد کشاورزی مستقیما برای مردم، کشاورزان و نظام اسلامی حائز اهمیت است.

قاسمی در ادامه با بیان این‌که هم اکنون سه وزیر کابینه دولت دوازدهم از نیروهای جهاد سازندگی است، گفت: مجموعه جهاد آدم‌های بزرگ را تحویل جامعه داده چرا که عرصه جهاد به نوعی فضا را برای خلاقیت افراد باز کرده و به همین دلیل گلوگاه گزینش بسیار مهم بوده و در نظام جمهوری اسلامی به عنوان یک اصل به آن پرداخته می شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس ضمن اظهار رضایت از عملکرد مطلوب کارکنان هسته گزینش، گفت: کارکنان هسته گزینش باید الگوی تمام عیار رفتاری باشند.

قاسمی با اشاره به حساسیت کار تحقیق و مصاحبه در گزینش، تاکید کرد: جدا کردن حق از باطل و سره از ناسره بسیار سخت بوده و نیازمند بینش دقیق و تلاش بالا بوده، از این رو کارکنان هسته گزینش باید با آموزش های تخصصی و فراگیری دانش روز دنیا در این راستا گام‌های استوارتری بردارند.

در ادامه اعظم جهانگیری سرپرست هسته گزینش سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با اشاره به روند عملکرد این مدیریت گفت: یکی از کارهای مهم اعزام مصاحبه گران به شهرستان های دور از مرکز استان جهت صرفه جویی در وقت سازمان و رفت و آمد کارکنان بوده که رضایت آنان را نیز به دنبال داشته است.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=1676

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *