نیروی فنی برای اجرای پروژه ایران-سیمیت در فارس وجود دارد

محمدمهدی قاسمی با بیان این‌که به لحاظ نیروی فنی در استان برای اجرای پروژه بین المللی ایران-سیمیت مشکلی وجود ندارد، یادآورشد: این پروژه در قالب یک تفاهنامه مشخص با بهره برداران منعقد می شود و امیدواریم ماشین آلات اجرای این طرح به موقع وارد استان شوند.پلت فرم‌های تحقیقاتی ایران_سیمیت در فارس اجرا می‌شوددر ادامه این […]

97/09/01

دانلود : جراید محلی درتاریخ 97.9.1

کارگاه تخصصی حجاب و عفاف سازمان جهاد کشاورزی استان فارس

کارگاه تخصصی حجاب و عفاف سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با حضور تعدادی از خواهران همکار متفکر و تاثیر گذاردر بحث عفاف و حجاب سازمان به ریاست حجت الاسلام والمسلمین قاسمی به صورت ماهیانه برگزار میگردد. در این جلسات خواهران در مورد وضعیت حجاب کارمندان به تفصیل بحث و گفتگو کردند و به این نتیجه رسیدند که اول از همه می بایست کلاس های آموزشی مستمر جهت ثبات اعتقاد افراد به حجاب و رسیدن به این مطلب که حجاب به عنوان یک نکته بسیار مهم مورد توجه است متقاعد شوند.

نشست رییس اداره آموزش عقیدتی و مدیر شیلات سازمان جهاد کشاورزی استان فارس

در راستای هم اندیشی و جمع آوری ایده ها و نظرات مختلف امور فرهنگی، حجت الاسلام والمسلمین قاسمی رییس اداره آموزش عقیدتی و امور فرهنگی سازمان به همراه همکاران این اداره به اداره شیلات استان رفت و با مدیر این اداره مهندس فلاحی دیدار نمود.

جلسه رابطین عقیدتی جهاد کشاورزی استان فارس

پس از لغو جلسه حضوری رابطین عقیدتی به پیشنهاد معاون محترم توسعه مدیریت و منابع مهندس کیانی جهت کاهش هزینه های جاری و کاهش خطرات ایاب و ذهاب کارشناسان جلسه رابطین عقیدتی جهاد کشاورزی استان فارس با حضور حجت الاسلام والمسلمین قاسمی رییس اداره آموزش عقیدتی و همکاران و کارشناسان این اداره و حوزه نمایندگی ولی فقیه و بیست رابط عقیدتی در مدیریت های جهاد کشاورزی شهرستان به صورت ویدئو کنفرانس در سالن جلسات حوزه مدیریت سازمان برگزار گردید.

هیئت اندیشه ورز اداره آموزش عقیدتی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس

جهت پیشبرد و افزایش خروجی فعالیت های فرهنگی در سازمان رییس اداره آموزش عقیدتی و امور فرهنگی سازمان حجت الاسلام قاسمی تصمیم گرفت که در هر هفته یک روز با تشکیل اتاق فکر و به تعبیر مقام معظم رهبری هیئت اندیشه ورز تشکیل گردد که به بررسی مشکلات یا برنامه ریزی بهتر منجر گردد.

اعزام کاروان کارکنان و خانواده های عاشقان حسینی به پیاده روی اربعین

به گزارش روابط عمومی حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با هماهنگی ها و پیگیری های این حوزه و تامین یک دستگاه اتوبوس، تعدادی از همکاران جهاد کشاورزی استان و شهرستان ها، مهر ماه  به پیاده روی اربعین حسینی اعزام گردیدند. این همکاران  با عنوان هیئت اعزامی سازمان با بدرقه تعدادی […]

مراسم عزاداری اربعین حسینی در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس

مراسم عزاداری اربعین سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبداله الحسین علیه السلام در نمازخانه سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با حضور جمعی همکاران این سازمان برگزار گردید. در این مراسم پس از قرائت قرآن کریم توسط قاری ممتاز برادر بردبار، حجت الاسلام و المسلمین شریفانی به بیان سخنانی در رابطه با انواع حیات و […]

تدوین برنامه‌ها و تزریق به بدنه اجرایی اولویت شورای نظام مهندسی کشاورزی

محمد مهدی قاسمی با اشاره به چالش ها و مشکلات موجود در بخش کشاورزی، گفت: در حال حاضر برای برون رفت از خلا و چالش های موجود شناسایی و بهره‌مندی از ظرفیت و پتانسیل های بخش های غیر دولتی همانند سازمان نظام مهندسی از اهمیت بالایی برخوردار بوده و دیگر زمانی برای از دست دادن فرصت ها نداریم.