مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی فارس:

قائمی در ادامه با اشاره به این‎‌که خداوند در قرآن فرمودند که منصب امامت، امانت خدا نزد امامان است و هر امامی باید امانت امامت را به امام بعدی بسپارد، تصریح کرد: مدیریت در جامعه اسلامی نیز امانت بوده و امانتدار قطع به یقین باید برای ارتقای مسئولیتی که به عهده گرفته کوشش کند و در زمان لازم این ودیعه را به شکل عالی و متعالی به فرد شایسته‌تر تحویل دهد.

کسب گواهینامه‌ شایستگی، شرط انتصاب مدیران در جهاد کشاورزی فارس

وی با اشاره به این‌که با راه اندازی این پردیس، اجرا پروژه تربیت مدیران آینده محقق می‌شود، تصریح کرد: لزوم شناخت توانمندی نیروها، به ویژه کارکنان شاغل در شهرستان ها و اهمیت بسترسازی مناسب برای استقرار رویکرد شایسته سالاری از اهداف کانون ارزیابی و توسعه سازمان جهاد کشاورزی فارس است.

مدیران جهاد کشاورزی فارس بر اساس الگوی شایستگی ارزیابی می‌شوند

این مقام مسئول افزود: وزارت جهاد کشاورزی اولین کانون ارزیابی و توسعه مدیران را در بخش دولتی و با کسب مجوز ارزیابی از سازمان اداری و استخدامی کشور راه‌اندازی کرد که به تبع آن سازمان جهاد کشاورزی اقدام به راه اندازی این کانون کرد.

اولین کانون ارزیابی و توسعه مدیران فارس گشایش یافت

محمد مهدی قاسمی هدف از راه‌اندازی پردیس در فارس را نظام‌مند کردن انتخاب مدیران و جلوگیری از اعمال سلایق شخصی دانست و افزود: با توجه به گستردگی استان فارس با راه‌اندازی این کانون علاوه بر کاهش بعد مسافت در ارزیابی مدیران، حرکت  عمده‌تری در مسیر جانشین‌پروری صورت می‌گیرد.

رئیس جدید موسسه سرم سازی رازی شیراز معرفی شد.

سیدعبدالله جزایری با اشاره تلف شدن نزدیک به 25 میلیون قطعه مرغ تخمگذار به دلیل آنفولانزای فوق حاد طیور در سال گذشته، افزود: برای اولین بار در طول 40 سال، سال گذشته ناچار به واردات تخم مرغ شدیم که این امر برای بدنه تولید و برنامه‌ریزان کشور سخت بود و همچنان در تلاش هستیم که روند تولید را بعد از گذشت یک سال به چرخه اول برگردانیم، از این رو جایگاه و اهمیت سرم سازی رازی در توسعه یا در مخاطره قرار گرفتن صنعت دامپروری مشخص می‌شود.

تحقیقات روی فرآوری گیاه کینوا در فارس

این مقام مسئول با اشاره به این‌که گیاه کینوا علاوه بر کارهای تحقیقاتی، در مزرعه کشاورز به صورت الگویی و ترویجی نیز کشت شده ، افزود: با هدف پذیرش بیشتر مردم در سبد غذایی به صورت صنعتی و خانگی،  اکنون در مراکز تحقیقاتی و به صورت صنعتی فرآوری این گیاه صورت می‌گیرد.