وزارت جهاد کشاورزی پیشرو در صدور گواهی احراز صلاحیت مدیران

این مقام مسئول با اشاره به این که شناسایی گروه هدف، تربیت کارشناسان و توانمندسازی مدیران کنونی از اهداف ایجاد پردیس است، افزود: از این پس هرکس متقاضی پست مدیریتی باشد، چه مدیر پایه، میانی و مدیر ارشد باید گواهی احراز صلاحیت پست مدیریتی را داشته باشد.

 

ورداسبی با بیان این‌که بعد از موفقیت مدیران در ارزیابی به آن‌ها گواهی شایستگی داده می‌شود، تصریح کرد: برای انتخاب ارزیابان مدیران از افراد رازدار و شایسته استفاده شده و  ارزیابان نباید با مدیران آشنا باشند چرا که آشنا بودن ارزیابان با مدیران می‌تواند در نحوه ارزیابی آن‌ها تاثیرگذار باشد.

 

رئیس مرکز نوسازی وتحول اداری وزارت جهاد کشاورزی، در بخش دیگر از سخنان خود گفت: در  مباحث تخصصی اداری، مالی، حقوقی، فناوری، صنایع و امور مالی به شدت دچار کمبود نیرو هستیم و تلاش خواهیم کرد تا اردیبهشت ماه اجازه جذب  4 الی 5 هزار نفر نیروی انسانی را دریافت کنیم.

 

پردیس کانون ارزیابی و توسعه مدیران جهادکشاورزی استان فارس با حضور ابوالقاسم ورداسبی و محمدرضا عباسی رئیس و معاون مرکز نوسازی وتحول اداری وزارت جهاد کشاورزی و محمد مهدی قاسمی رییس سازمان جهاد کشاورزی فارس گشایش یافت.

 

 

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=1864

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *