خروج دام از شهرستان آباده ممنوع شد:

فرماندار آباده: در برخورد با گرانفروشی در سطح شهرستان با کسی تعارف نداریم.

محمد اسدالهی در جلسه ساماندهی بازار کالا در شهرستان آباده گفت: نظارت، کنترل و بازرسی مستمر و دقیق از بازار مانع بروز تخلفات و هر گونه گرانفروشی در بازار خواهد بود . وی با بیان اینکه گرانی برخی از اجناس در بازار پذیرفته نیست و با افراد متخلف به صورت قانونی برخورد می شود، اظهار کرد: مواردی که در بازار بویژه در قیمت گوشت گرم و میوه تره بار اختلال ایجاد کرده است که باید پیگیری و رسیدگی شود.

فرماندار آباده با بیان اینکه در دو هفته اخیر قیمت دام زنده در آباده بیش از 20 درصد افزایش داشته است، اظهار داشت: خروج بی‌رویه دام زنده از استان فارس سبب بالا رفتن قیمت گوشت شده است. وی با بیان اینکه توزیع ناکافی گوشت قرمز منجمد در استان یکی دیگر از دلایل بالا رفتن قیمت گوشت قرمز است، عنوان کرد: البته اقتصاد یک حلقه متصل به هم و زنجیره‌ای و بالا رفتن هزینه‌هایی مانند حمل و نقل، هزینه خدمات، هزینه کشتارگاه و غیره نیز بر روی قیمت گوشت قرمز اثر داشته است . فرماندار آباده با تاکید بر لزوم احداث میدان دام در این شهرستان گفت: آباده بیش از هر زمان دیگری به میدان تره بار و میدان دام نیازمند است که در این خصوص دستورات لازم به ارگان های مربوطه ارسال شده است.

رییس شورای تامین شهرستان آباده با اعلام این خبر که در راستای کنترل قیمت‌ها از خروج دام شهرستان تا زمان تامین کامل نیاز، جلوگیری می شود، گفت: در حوزه قیمت گوشت قرمز مبنای قیمت گذاری باید میدان دام باشد و در راستای کنترل قیمت‌ها از خروج دام تا زمان ثبات قیمت در شهرستان آباده جلوگیری می شود.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=20488

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *