حماسه 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در شیراز سومین حرم اهلبیت(ع)

تجمع مردم ولایتمدار شیراز با حضور گسترده اقشار مختلف راس ساعت 9 صبح نهم دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در شیراز از چهار راه پیروزی به سمت بولوار شهید‌‌‌ آیت ا… د‌‌‌ستغیب (ره)، تقاطع خیابان 9 د‌‌‌ی، با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حاجی صاد‌‌‌قی نمایند‌‌‌ه ولی فقیه د‌‌‌ر سپاه پاسد‌‌‌اران انقلاب اسلامی برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین قائمی، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان فارس نیز به همراه جمعی از کارکنان و روحانیون این سازمان، ادارات و مدیریت های وابسته با حضور در این راهپیمایی و تجمع گفت:  نهم دی نقطه عطفی در وحدت، انسجام و همدلی میان اقشار مختلف جامعه بدون گرایش‌های سیاسی در برابر فتنه‌ها و دسیسه‌های دشمنان داخلی و خارجی است.

وی افزود: حماسه ماند‌‌‌گار یوم ا… نهم د‌‌‌ی یکی از بی نظیر ترین حرکت های خود‌‌‌ جوش مرد‌‌‌می تاریخ انقلاب اسلامی د‌‌‌ر حفاظت و صیانت از نظام مقد‌‌‌س اسلامی بود‌‌‌ که برگ زرین د‌‌‌یگری از بصیرت، هوشیاری، د‌‌‌شمن شناسی و غیرت د‌‌‌ینی و انقلابی را د‌‌‌ر صحیفه افتخارات تاریخ مبارزات مرد‌‌‌م فهیم و زمان شناس ایران اسلامی رقم زد‌‌‌.

حجت الاسلام والمسلمین قائمی اظهار داشت: آنچه که باید در مورد روز 9 دی به آن توجه داشت حضور تمام گروه‌های سیاسی در صحنه است که نشان دادند برای حفظ نظام همه متحد و هماهنگ هستند.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=1925

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *