افتتاح پنل استانی سامانه کشوری کسب و کار (سککوک )

در این جلسه آقای مهندس فتوحی مدیر شرکت شهرک های صنعتی با پرداختن به اهمیت ارائه راهکارهای نوین در مقابله با تحریم ها و توانمند سازی صنایع کشور بخصوص صنایع کوچک و متوسط راه اندازی سامانه سککوک را گامی مثبت و موثر در جهت رونق و افزایش توانمندی صنایع استان اعلام نمود.

سپس آقای مهندس خیام زاده مدیر پروژه این سامانه ضمن معرفی توانمندی ها و انواع خدمات قابل ارائه در این سامانه ، نحوه عضویت و مزایای عضویت در این سامانه راتشریح نمود.

سامانه  کشوری کسب و کار یا سککوک، جهت ارتقاء تولیدات داخلی و تولید ناخالص ملی کشور با مدیریت بهینه منابع همگام با جهان امروز در راستای اقتصاد مقاومتی راه اندازی شده ، که دارای خدماتی از جمله آموزش و مهارت – نرم افزارهای خدمات حسابداری – انبارداری …. – خدمات بازاریابی ، خدمات لجستیکی ، بازدید وبازرسی کالا می باشد و این خدمات را در3 سطح برای اعضاء عمومی ، اعضاء عملیاتی و اعضاء باشگاه ارائه می نماید.

از جمله مزیت های این سامانه می توان از بکارگیری و ارائه روش های مدرن ارتقاء و بازاری با مدیریت زنجیره تامین ، بکارگیری موثر الگوهای گردش اعتباری ، ارائه روش های مدرن تامین مالی ، زنجیره تامین و بکارگیری و ارائه روش های مدرن مدیریت لجستیک نام برد.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=1968

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *