جلسه کارگروه کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی :

اولین جلسه کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در روز یکشنبه مورخ 3۰ دیماه در سالن اجتماعات مدیریت جهادکشاورزی شهرستان آباده با حضوربخشدار محترم مرکزی و اکثریت اعضای کمیته با تلاوتی چند از کلام الله مجید برگزار گردید. در ابتدا آقای مهندس امینی دبیر کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجرشهرستان ضمن […]

کشت گیاهان دارویی و توسعه صنعت گیاهان دارویی از برنامه‌های اولویت دار بخش کشاورزی در استان‌های کشور است.

وزیر جهاد کشاورزی گفت: کشت گیاهان دارویی و توسعه صنعت گیاهان دارویی از برنامه‌های اولویت دار بخش کشاورزی در استان‌های کشور است. به گزارش ایانا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور، محمود حجتی در آیین آغاز عملیات اجرایی طرح‌های کشاورزی شهرستان بروجن با اشاره به تدوین و تصویب برنامه […]

برگزاری دوره غیر حضوری نظارت و بازرسی

به منظور ارتقاء سطح دانش و مهارت کارکنان مدیریت بازرسی، مدیریت حراست و رابطین بازرسی شهرستان ها  دوره آموزشی آشنایی با نحوی بازرسی در دستگاه های اجرایی برگزار گردید.

دیدار پرسنل مدیریت آب و خاک با مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان

دراین دیدار آقای دکتر اسلامی ضمن خوشامد گویی و تبریک بمناسبت حضور حجت الاسلام قائمی در این سازمان ۔ مسائل و مشکلات آب و خاک را عنوان  نموده و تعامل و همکاری نمایندگان ولی فقیه و ائمه جماعات را در اشاعه فرهنگ مصرف صحیح آب را درخواست نمودند. ایشان توضیحاتی در خصوص استفاده از طرح بنیاد برکت و استفاده از وجوهات زکات و شرعی بودن در زمینه احیا و مرمت قنوات را سنتی پسندیده و حسنه عنوان نموده و همیاری خیرین را در تکمیل و مرمت طرههای آبی استان خواستار شدند .

جلسه شبکه های آبیاری و زهکشی

ناصر انصاری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قیروکارزین گفت پیرو تلاش های مستمر کلیه مسئولین  و کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ویژه ریاست محترم سازمان جهاد کشاورزی فارس و همچنین کشاورزان و باغداران شهرستان قیروکارزین و در پی برگزاری نشست های تخصصی و فنی فشرده و ویژه طرح انتقال آب از طریق لوله های GRP  ، احداث ایستگاه های پمپاژ برای جنوب و جنوب غرب شهر قیر و کانال های پایاب سد سلمان فارسی  مورد بحث و بررسی قرار گرفته است .