جلسه کارگروه کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی :

اولین جلسه کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در روز یکشنبه مورخ دیماه در سالن اجتماعات مدیریت جهادکشاورزی شهرستان آباده با حضوربخشدار محترم مرکزی و اکثریت اعضای کمیته با تلاوتی چند از کلام الله مجید برگزار گردید.

در ابتدا آقای مهندس امینی دبیر کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجرشهرستان ضمن خیر مقدم و خوش آمد گویی اهداف نشست جلسه و چگونگی اجرای دستورالعمل ویژه برنامه های متعدد و متنوع اجرایی کمیته روستایی و عشایری را بیان نمود و در ادامهمدیرجهادکشاورزی شهرستان آباده طی سخنانی گفت: امروزه اقتدار نظام ما زبانزد عام و خاص و حتی دشمنان است.

  مجید یعقوبی در جلسه کمیته روستایی عشایری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی با بیان اینکه دهه فجر جزء دوره های تاریخی انقلاب اسلامی است و برای برگزاری چنین رویداد مهم باید برنامه های هدفمند برای مردم داشته باشیم، گفت: وضعیت امروز جامعه با وضعیت پیش از انقلاب اسلامی قابل مقایسه نیست و هر نگاه منصفانه‌ای می‌تواند بفهمد که وقوع انقلاب بهترین آثار و برکات را برای مردم ما به همراه داشته است.

وی دهه فجر را فرصت مناسبی برای بیان و تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و افزود: ولایت و مردم در پیروزی انقلاب نقش مهمی داشتندو همه افتخارات ما در این سال های پس از انقلاب اسلامی نشأت گرفته از حضور مردم بوده و دهه فجر دو جایگاه مهم ولایی بودن حضرت امام خمینی (ره) و مردمی بودن انقلاب را به اثبات رسانده است.

این مقاممسؤول با بیان اینکه انقلاب اسلامی با اهداف مقدسی آغاز شد با شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی اهداف خود را دنبال می کند، ادامه داد: باید برگزاری چنین جشن هایی را با حضور پرشور مردم برگزار کنیم چراکه هرکاری که مردم در آن دخیل باشند پایداری نظام جمهوری اسلامی را به دنبال دارد.

در ادامه جلسه بخشدارمرکزی شهرستان تصریح نمود نقش بی بدیل روستائیان و عشایر در میان صنوف مختلف مردم، در پیروزی و تداوم انفلاب اسلامی بر کسی پوشیده نیست.

وی با بیان اینکهحضور پررنگ مردم در صحنه‌های مختلف سبب شده که انقلاب و نظام جمهوری اسلامی در برابر تمام دنیا و ترفندهای پیچیده دشمن حفظ شود، گفت: باید افکار عمومی را در مسیر حفظ ارزش های اسلامی نگهداری و پاسداری کنیم..

سرکارخانم اکبری بخشدار محترم خاطرنشان کرد: در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی بایدبا برنامه ریزی دقیق نسبت به اجرای برنامه ها و جشن های مربوطه،دستاوردهای انقلاب اسلامی را به مردم معرفی کنیم.

سپس هر یک از اعضای شرکت کننده برنامه ها وگزارش های پیشنهادی و کاربردی خود را درخصوص برگزاری هرچه با شکوهتر مراسم چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اعلام نمودند.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=20493

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *