نشست صمیمی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رستم با نمایندگان سهامداران طرح پمپاژ دشت بچه بازار

bache 

نشست صمیمی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رستم با نمایندگان سهامداران طرح پمپاژ دشت بچه بازار

     به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان رستم : جلسه ای در خصوص رفع موانع و مسائل مربوط به اجرای سیستم آبیاری تحت فشار به منظور احداث باغات در اراضی تحت پوشش پمپاژ عمومی دشت کوپن با حضور مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رستم ، بخشدار سورنا ، کارشناسان آب و خاک مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان رستم و نمایندگان سهامداران طرح پمپاژ دشت بچه بازار برگزار گردید .

گودرزی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رستم گفت : طرح تامین آب 418 هکتاری از اراضی دشت بچه بازار با استفاده از اجرای سیستم آبیاری قطره ای یکی از بزرگترین طرح های احداث باغ مرکبات در استان می باشد که با اجرای آن تحول و رونق بزرگی در زمینه تولید محصولات باغی و به تبع آن افزایش درآمد روستائیان ایجاد می شود .

وی افزود : با پیگیریهایی که طی مدت دو سال در این زمینه صورت گرفته است هم اکنون مبلغ 54 میلیارد ریال به طرح مذکوراختصاص یافته ، پیمانکار طرح نیز مشخص گردیده است وانتظار میرود که با آینده نگری و همکاری کشاورزان در این زمینه انعقاد قرارداد با پیمانکار طرح انجام و اجرای عملیات در اسرع وقت آغاز گردد .

در پایان حسنی بخشدار سورنا همیاری و همدلی کشاورزان را از عوامل اصلی موفقیت این طرح عنوان نمودند و خواستار پیگیری طرح توسط سهامداران و جهاد کشاورزی تا مرحله تکمیل طرح شدند .

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=25591

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *