افتتاح دامداری 300 رأسی پرواربندی گوسفند همزمان با دهه فجر در فراشبند افتتاح شد.

        مدیر جهاد کشاورزی فراشبند با اشاره به افتتاح طرح‌های اقتصاد مقاومتی به مناسبت دهه فجر در فراشبند گفت: به منظور اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی، طرح دامداری پرواربندی گوسفند 300 رأسی با شش هزار میلیون ریال اعتبار افتتاح شد.

        به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان فراشبند: در این مراسم با حضور صادق فروغی فرماندار، بیژن نادرپور مدیر جهاد کشاورزی و ادارات اجرایی شهرستان دامداری 300 رأسی پرواربندی گوسفند همزمان با دهه فجر در فراشبند افتتاح شد.

        بیژن نادرپور مدیر جهاد کشاورزی: دشمنان انقلاب اسلامی چهار دهه است که تلاش‌های خود را در راستای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران طراحی کرده‌اند که با همت و تلاش مردم اجازه داده نشده که به اهداف خود برسند و در این توطئه‌ها همیشه شکست خورده اند.

        نادرپور گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران همچون سنوات گذشته با اقتدار راه خود را ادامه می‌دهد و ما نیز باید دین خود را به نحو احسن انجام دهیم و این ایام فرصتی است تا همه اتفاقات و جان‌فشانی‌ها و تلاش‌های ایام انقلاب بازگو شود.

        وی در ادامه با اشاره به افتتاح طرح‌های اقتصاد مقاومتی در دهه فجر گفت: در راستای افتتاح طرح‌های اقتصاد مقاومتی، مجموع اعتبارات تخصیص داده شده به این پروژه را 6000 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: 4300 میلیون ریال تسهیلات بانکی به این پروژه اختصاص یافته و 1700 میلیون ریال نیز سهم آورده است.

        وی در پایان بیان داشت، افتتاح این واحد برای 2 نفر ایجاد اشتغال کرده است.

01

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=12402

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *