مسابقات قرآن کریم کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر در استان فارس

مسابقات قرآن کریم کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر مرحله استانی در استان فارس با حضور بالغ بر صد و پانزده نفر از قاریان، حافظان و حاملان قرآن روستایی و عشایری از سراسر سطح استان در جهاد کشاورزی استان فارس برگزار گردید.

جلسه کمیته روستایی و عشایری دستگاه های اجرایی در استان فارس

جلسه کمیته روستایی و عشایری مسئولین و نمایندگان دستگاه های اجرایی استان فارس با حضور حجت الاسلام والمسلمین قائمی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان جهاد کشاورزی و رییس کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه مبارک فجر در استان فارس برگزار گردید.

ساختمان بانک کشاورزی خفر افتتاح شد

♦در دهمین روز از دهه پر فروغ فجر، ساختمان جدید بانک کشاورزی خفر با ۴۷۰متر مربع زیربنا و با ۱۲میلیارد ریال اعتبار، با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان جهرم، مدیرعامل بانک کشاورزی فارس، نماینده مردم جهرم در مجلس، مدیر جهاد کشاورزی وبخشدار خفر و تنی چند از مدیران شهرستانی افتتاح شد.

جلسه هماهنگی برگزاری دهه فجر در جهاد کشاورزی استان فارس

جلسه هماهنگی برگزاری دهه فجر در جهاد کشاورزی استان فارس با حضور حجه الاسلام و المسلمین حاج آقا قائمی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، مهندس کیانی معاون محترم سازمان، محمد قاسم ظریفکار فرد فرمانده پایگاه مقاومت سازمان و تنی چند از رییس و معاون ادارات سازمان در دفتر حوزه برگزار گردید.

پروژه آبیاری تحت فشار جهاد کشاورزی جهرم در دهه فجرافتتاح شد

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی جهرم سهم این اداره از پروژه های مهم در دهه فجر افتتاح آبیاری نوین در این شهرستان بود در این افتتاح رضایی نماینده جهرم در مجلس ،صحراییان معاون استاندار و فرماندار ویژه ،بخشدار کردیان و تنی چند از مسئولین شهرستانی حضور داشتند محمد رضا شهابی مدیر جهاد کشاورزی […]

جلسه مدیریت جهادی در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس

در راستای اجرای ابلاغیه رئیس مجمع تشکل ها و حرکت های جهادی و مشاور نماینده ولی فقیه وزارت جهادکشاورزی جناب آقای سید محمد طباطبایی نسب جلسه ای با حضور حجت الاسلام والمسلمین قائمی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان فارس و تعدادی از متخصصان مدیریت جهادی و مدیران اسبق و کنونی جهادی این سازمان برگزار گردید.

آغاز دهه مبارک فجر در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس

حجت الاسلام والمسلمین قائمی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس به همراه معاون محترم سازمان مهندس کیانی و جمعی از مسئولین سازمان و برادران و خواهران پایگاه مقاومت این سازمان در اولین روز کاری دهه مبارک فجر با حضور درب ورودی سازمان و تقدیم شاخه گل و شیرینی و تبریک آغاز این دهه به کارمندان در بدو ورود شوری مضاعف به محیط سازمان بخشیدند.

طرح آبخیزداری و تغذیه مصنوعی در خفر جهرم بهره ‌برداری شد

به گزارش خبرنگار ایرنا، رئیس اداره آبخیزداری و منابع طبیعی شهرستان جهرم چهارشنبه گفت: مساحت حوضه آبخیز این طرح، یک‌هزار و 200هکتار و حجم آبگیری سالیانه آن 260هزار مترمکعب است.علیرضا عرب شیبانی افزود: حداکثر ارتفاع خاکریز این بند 9متر، طول تاج سرریز 220متر و طول سرریز 15متر است.وی اظهار کرد: اعتبار این پروژه بیش از […]