افتتاح طرح پرورش قارچ دکمه ای در شهرستان داراب در ایام ا… دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی

IMG 0076

افتتاح طرح پرورش قارچ دکمه ای در شهرستان داراب در ایام ا… دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی

در چهارمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و با حضور فرماندار ، امام جمعه ، مدیر جهاد کشاورزی و مسئولین ادارات و شورای شهر بهره برداری از طرح پرورش قارچ دکمه ای در شهرستان داراب آغاز گردید .

این طرح با استفاده از تسهیلات صندوق توسعه ملی ، منابع داخلی بانک کشاورزی و آورده متقاضی جمعا به مبلغ 21 میلیارد و 700 میلیون ریال در محل شهرک صنعتی شهرستان داراب ساخته شده است .

به گزارش روایط عمومی جهاد کشاورزی داراب با بهره برداری از این طرح زمینه اشتغال 30 نفر بصورت مستقیم و 180 نفر بصورت غیر مستقیم فراهم گردیده است . عبداله سیدی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان داراب در مراسم اظهار داشت این طرح با تولید 300 تن سالانه قارچ درجه یک و مرغوب ، دارای 9 سالن تولید بوده که ظرفیت تولید هر سالن 18 تن می باشد . محمد مهدی صبوری مجری طرح با اشاره به اینکه دوره کشت سالیانه 6 دوره می باشد بازار هدف فروش تولیدات خود را با نام تجاری ماریو علاوه بر شهرستان داراب ، شهرها و استان های همجوار عنوان نمود . او خواستار حمایت مالی بیشتر مسئولان در جهت انجام طرح های اشتغال زا در شهرستان گردید . در این مراسم سالن های تولید پرورش قارچ پس از افتتاح مورد بازدید فرماندار و مسئولان قرار گرفت .

1

2

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=25047

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *