جلسه کمیته روستایی و عشایری دستگاه های اجرایی در استان فارس

حجت الاسلام قائمی در این جلسه ضمن خوش آمد گویی و تشکر از اداراتی که پیشنهادات و برنامه های خود جهت روستاییان و عشایر ارسال نموده اند افزود: همزمانی دهه مبارک فجر با ایام فاطمیه و بحث چهلمین سال بسیار قابل تامل و دقت است. امروز با توجه به شرایط کنونی اقتصادی و اجتماعی هرگونه فعالیت از اهمیت بالایی برخوردار است. استکبار جهانی چون در زمینه های دیگر با شکست مواجه شده است با تحریم های مختلف بالاخص اقتصادی عرصه را بر مردم تنگ می کند تا صدای مردم را جهت مقابله با نظام اسلامی سمت و سو دهد و نتایج مد نظری همچون ناکارامدی نظام را بگیرد و در بوق و کرنا کند. اما با تدبیرات مقام معظم رهبری از این نیز گذر خواهیم کرد.

قائمی همچنین بیان داشت: زمانی که تریبون داریم باید با ارائه آمار و اقام و خدمات ارائه شده و اطلاع رسانی های متعدد مردم را با کارامدی نظام آشنا کنیم و دستاوردهای نظام را اطلاع رسانی کنیم فضای مجازی نیز خود می تواند تریبونی باشد.

کسانی که زمانشان تمام شده است و برای مردم نیز تمام شده اند سنگ می اندازند اما با ارائه آمار مقایسه ای و نتایج 40 ساله در زمینه هایی که خود شما حضور دارید میتواند به مردم امید واقعی بدهد و از ناامیدی بدون اطلاع جلوگیری نماید که ناامیدی خود گناه است.

اما واقعا بعد از نظام اسلامی چه پیش خواهد آمد؟ اگر عده ای فکر می کنند بعد از آن مدینه ی فاضله ای پیش خواهد آمد سخت در اشتباه اند همانطور که به گفته ی مقام معظم رهبری در بیرون نمی جنگیدیم در ایران باید میجنگیدیم و استرس و نا امنی و …نصیبمان میشد. در واقعه مجلس و بهشت زهرا دیدیم که چه التهابی در مردم به وجود آمد همین امنیت یکی از بزرگترین دستاورد های انقلاب است که بعد از این نظام وجود نخواهد داشت. ان شاءالله در 22 بهمن مردم با حضور خود مشت محکمی به دهان یاوه گویان خواهند زد.

در ادامه جلسه حضار به ارائه نظرات خود در خصوص خدمات رسانی و فعالیت در کمیته و به قشر روستاییان و عشایر پرداختند.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=2201

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *