همایش اصلاح سبک زندگی با مهندسی ژنتیک

آشنایی با مهندسی ژنتیک و تشریح کاربردها و فواید محصولات تراریخته حاصل از این فناوری، کشاورزی و نقش آن در تأمین امنیت غذایی جامعه امروز، نقش زیست فناوری در سلامت انسان و محیط زیست، بررسی و پاسخ به شبهات محصولات تراریخته، اهداف و محورهای همایش اصلاح سبک زندگی با مهندسی ژنتیک است.

دکتر محمد مهدي قاسمی، رییس سازمان جهاد کشاورزی مراسم را با سخنرانی افتتاحیه خود آغاز خواهد کرد. در ادامه نیز دکتر ابراهیم زارع رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان فارس و دبیر اجرایی همایش، دکتر علی نباری عضو هیئت علمی گروه بیوتکنولوژی دانشکده کشاورزی دانشگاه شیراز و دکتر بهزاد قره یاضی مرجع ملی ایمنی زیستی و رییس انجمن ایمنی زیستی ایران درخصوص موضوعات عنوان شده در محورهای همایش سخنرانی خواهند داشت .

این همایش از جمله سلسه همایش هایی است که در قالب پروژه توانمند سازی از طرف پروژه زیست محیطی ملل متحد و با مساعدت تسهیلات جهانی محیط زیست در حال برگزاری است. این پروژه با هدف اجرایی شدن پروتکل کارتاهنا و توانمندسازی ایران در ایجاد زیرساخت ها، چارچوب ها و قوانین ملی و بین المللی ایمنی زیستی به منظور بهره مندی و استفاده ایمن از محصولات تغییر ژنتیک یافته حاصل از زیست فناوری انجام می شود.

شرکت در همایش اصلاح سبک زندگی با مهندسی ژنتیکی برای عموم آزاد است. در این همایش، به تمامی شرکت کنندگان حاضر در مراسم، گواهی معتبر اعطا خواهد شد

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=2212

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *