نمایشگاه عفاف و حجاب جواهرانه در جهاد کشاورزی استان فارس

نمایشگاه حجاب و عفاف جواهرانه با هدف ارائه نقش حجاب در جامعه و همچنین بیان تاریخچه ی حجاب و نحوه آن در جوامع مختلف در نمازخانه سازمان جهاد کشاورزی استان فارس برقرار گردید.

در این نمایشگاه علاوه بر پوسترهای با موضوعات حجاب و موارد علمی و پژوهشی، فروشگاه محصولات ایرانی اسلامی جهت ارائه انواع مختلف حجاب برتر چادر و مقنعه و همچنین سایر محصولات حجاب با نازلترین قیمت جهت خرید و توسعه فرهنگ حجاب برتر بازدیدکنندگان به مدت ده روز برقرار است.

میلاد امام محمد باقر (ع) در جهاد کشاورزی استان فارس

میلاد با سعادت امام محمد باقر علیه السلام آخرین بازمانده دشت کربلا در نمازخانه سازمان جهاد کشاورزی استان فارس و با حضور کارکنان سازمان برگزار گردید.

در این مراسم که همزمان با اقامه نماز جماعت ظهر و عصر و آغاز ماه رجب برگزار گردید. حجت الاسلام قاسمی رییس اداره آموزش عقیدتی سازمان در رابطه با زندگی و احادیث این امام همام به سخن پرداخت.

 

سفر معاون آموزشی و امور فرهنگی حوزه نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی به استان فارس

حجت الاسلام والمسلمین شاهمرادیان معاون آموزشی و امور فرهنگی حوزه نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی به استان فارس و شیراز سومین حرم اهلبیت علیه السلام سفر نمود و مورد استقبال حجت الاسلام والمسلمین قائمی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس و حجت الاسلام قاسمی رییس اداره آموزش عقیدتی سازمان قرار گرفت.

دیدار فرماندار شهرستان کازرون با مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس

مهندس دهقان فرماندار شهرستان کازرون با مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس دیدار نمودند. در این دیدار صمیمانه فرماندار شهرستان کازرون به حجت الاسلام والمسلمین قائمی به جهت انتصاب شایسته به عنوان مسئول حوزه تبریک گفت.

بازدید حجت الاسلام والمسلمین شاهمرادیان از طرح بزرگ پرورش ماهیان خاویاری استان فارس

حجت الاسلام والمسلمین شاهمرادیان در ادامه سفر خود به استان فارس از طرح بزرگ پرورش ماهیان خاویاری استان فارس واقع در شهرک صنعتی ملوسجان بیضا بازدید نمود.

این واحد پس از چند سال فعالیت در زمینه پرورش ماهی قزل آلا به سمت پرورش ماهیان خاویاری رو آورده است و امروز با پیشرفت های چشم گیری 48 تن ماهیان خاویاری را در خود جا داده و پرورش می دهد و در آینده به تولید سالیانه 30 تن خاویار و 120 تن گوشت ماهی خواهد رسید و بر اساس طرح توسعه، مجموعه بسته بندی نیز جهت اشتغال و خودکفایی و همچنین جلوگیری از هزینه های حمل و نقل در کنار آن احداث خواهد شد.

بازدید حجت الاسلام والمسلمین شاهمرادیان از مزرعه پرورش ماهیان زینتی استان فارس

حجت الاسلام والمسلمین شاهمرادیان ضمن سفر به استان فارس و شیراز سومین حرم اهلبیت از مزرعه بزرگ پرورش و تکثیر ماهیان زینتی بازدید نمود.

شایان ذکر است این مزرعه بزرگترین واحد تولیدی ماهیان زینتی در استان است که با پرورش و تکثیر انواع مختلف بالغ بر 200 نوع ماهی زینتی مختلف و همچنین گیاهان آکواریومی فعالیت مینماید که اکنون اشتغال 13 نفر را به طور مستقیم فراهم نموده است و تولیدات خود را ضمن عرضه در بازار کشور و ارسال به کلیه نقاط استان و کشور مقداری را به سایر کشور ها صادر می نماید.

دیدار امام جمعه گویم با مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه جهاد کشاورزی استان فارس

امام جمعه معزز گویم همراه با رییس اداره زکات کمیته امداد امام خمینی (ره ) با مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه جهاد کشاورزی استان فارس دیدار و گفتگو نمودند.

در این نشست صمیمانه از موارد مختلف و همچنین مباحث علمی و اجرایی صحبت گردید و حجت الاسلام والمسلمین قائمی اظهار داشت: مجموعه جهاد کشاورزی و خاصه ریاست سازمان دکتر قاسمی هدفی جز خدمت ندارند و از دانش و تخصص همه کارشناسان در جهت خدمت و آبادانی بهره خواهیم گرفت.