برگزاری جلسه ساماندهی ستاد مدیریت بحران جهاد کشاورزی شهرستان فراشبند

        جلسه ساماندهی ستاد مدیریت بحران جهاد کشاورزی شهرستان فراشبند برگزار شد.

        به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان فراشبند، جلسه ساماندهی ستاد مدیریت بحران جهاد کشاورزی شهرستان فراشبند، به ریاست بیژن نادرپور مدیر جهاد کشاورزی و با حضور معاونین و کارشناسان فنی جهت اقدامات پیشگیرانه از احتمال ورود سیل به اراضی کشاورزان، دامداری‌ها و واحد‌های صنایع کشاورزی در محل مدیریت جهادکشاورزی برگزار و اقدامات پیشگیرانه از سیل بررسی شده تا از خسارت احتمالی سیل جلوگیری شود.

        نادرپور افزود: ما آمده ایم در خدمت مردم باشیم، بارندگی‌های چند روز آینده ممکن است خسارت مالی داشته باشد اما نگذاریم برای اهالی منطقه اتفاق ناگواری روی دهد و موظف هستیم اطلاع‌رسانی به کشاورزان و دادمداران داشته باشیم.

        وی افزود: بارندگی‌ها علیرغم همه مشکلات، رحمت الهی است و مناطقی که دچار خشکسالی بودن وضعیت خوبی دارند. بارندگی محدودیت‌هایی در مبارزه با علف های هرز و سمپاشی ایجاد کرده است، باید امکانات شامل: ادوات، سم پاش ها و نهاده ها آماده باشند که به محض مساعد شدن شرایط جوی نسبت به مبارزه با بیماری ها و آفات امراض اقدام شود.

        مدیر جهاد کشاورزی افزود: از ظرفیت پهنه ها جهت اطلاع رسانی به کشاورزان، تولید کنندگان و بهره‌برداران جهت اطلاع رسانی جابجایی دام استفاده کنید.

01

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=12407

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *