دیدار نوروزی سرپرست و روسای ادارات مدیریت جهاد کشاورزی با فرماندار داراب

IMG 0371

دیدار نوروزی سرپرست و روسای ادارات مدیریت جهاد کشاورزی با فرماندار داراب

در دیدار نوروزی سرپرست و روسای ادارات مدیریت جهاد کشاورزی داراب با فرماندار گزارشی از وضعیت کشاورزی ، برنامه ها و اولویت های کاری جهاد کشاورزی تشریح گردید .

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان داراب ، احمد رضا صالحی سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی با تبریک سال نو و با توجه به شعار سال اظهار داشت بخش کشاورزی از جمله بخش های تاثیر گذار در به فعلیت در آوردن شعار سال به نام سال رونق تولید بازی می کند . سکاندار بخش کشاورزی

داراب ادامه داد وجود 81 هزار هکتار اراضی زراعی و باغی موجود در شهرستان به همراه یک میلیون واحد دامی تولیدی معادل 460 تن در سال را رقم می زند . او افزود در آمد ناخالص بخش کشاورزی شهرستان بالغ بر 2 هزار میلیارد تومان است که می تواند زیر بنای توسعه شهرستان قرار گیرد چون 90 در صد اقتصاد شهرستان از این بخش تامین می گردد . سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی از جمله توانمندی های کشاورزی شهرستان را وجود 29 هزار هکتار باغات دیم ارگانیک ، وجود بزرگترین دشت گل محمدی دیم جهان در مناطق لایزنگان و نوایگان ، کشتار گاه طیور درنا با توانایی تولید 750 هزار قطعه در سال ، 3 مجتمع دامی با پتانسیل احداث 287 واحد دامداری در آن ، وجود شرکت ها و تشکل های بخش کشاورزی از جمله شرکت تعاونی پنبه کاران و مکان یابی جهت احداث دو مجتمع گلخانه ای در مناطق ملک آباد و شاه ابو ذکریا فورگ بر شمرد و خواستار همکاری فرماندار و کلیه مسئولین در جهت تحقق اهداف بخش کشاورزی شد . صالحی در پایان با بیان اینکه بارندگی های اخیر 18 میلیارد تومان خسارت به بخش کشاورزی وارد نموده است به فعالیت های انجام شده در زمینه تنظیم بازار اشاره و اظهار داشت در ایام نوروز 30 تن مرغ منجمد ، 26 تن میوه ، 3 تن گوشت گرم و 6 تن گوشت منجمد بین مردم توزیع شده است .

علی مظفری فرماندار داراب با تبریک متقابل سال نو اظهار داشت مجموعه سازمان جهاد کشاورزی نقش بسزایی در به اجرا در آوردن شعار رونق تولید در سطح شهرستان دارد و بایستی با تلاش، همراهی و همفکری رونق را به بخش تولید خصوصا صنایع تبدیلی و تکمیلی بازگردانیم و ضروری است جهت مرتفع نمودن موانع تولید ، جلسات رفع موانع تولید را بصورت مستمر نماییم .

IMG 0373

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=25056

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *