رویکرد اداره امور اراضی شهرستان آباده در مسیر مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز پیشگیرانه است :

کامران پرهامی رییس اداره امور اراضی مدیریت جهادکشاورزی شهرستان آباده ،طی سخنانی اظهار داشت: بحث ساخت و ساز غیر مجاز از عمده مسائل مهم است که تاکنون اقدامات متعددی در رابطه با آن صورت گرفته و در این مسیر گام های خوبی برداشته شده است.

وی گفت: با تلاش و همراهی پرسنل این اداره وضعیت ساخت و ساز غیر مجاز به طور نسبی مهار شده است  و دیگر سودجویان و دلالان فرصت و فضایی برای جولان ندارند.

پرهامی تصریح نمود: رویکرد ما برای ادامه مسیر مقابله با ساخت و ساز غیرمجاز، پیشگیرانه است، یعنی اگر دستگاهی بتواند از ساخت و ساز پیشگیری کند و نیاز به اخذ حکم تخریب نباشد می توان گفت ماموریت خود را به درستی انجام داده.

رییس امور اراضی شهرستان آباده بیان داشت: اگر توانستیم با مدیریت قوی در مقابله با پدیده شوم ساخت و ساز غیرمجاز با رویکرد پیشگیرانه بایستیم می توانیم ادعا کنیم که گام موثری در جهت اجرای قانون و حفظ امنیت مردم و صیانت از اراضی کشاورزی برداشته ایم.وی در ادامه اظهار داشت: همشهریان محترم میتواننددرصورت مشاهده ساخت و ساز غیرمجاز ،خاکبرداری و دیگر مصادیق تغییر کاربری اراضی زراعی و باغی از طریق سامانه 131 موارد را گزارش دهند.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=20502

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *