حضور نماینده مردم سروستان در مجلس شورای اسلامی و سرپرست فرمانداری شهرستان سروستان در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان سروستان

IMG 20190509 095037

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان سروستان، جلسه ای با حضور داریوش اسماعیلی نماینده مردم شهرستان های سروستان، خرامه و کوار در مجلس شورای اسلامی و رضا میرزاده سرپرست فرمانداری شهرستان سروستان به منظور بررسی مسائل و مشکلات بخش کشاورزی این شهرستان در سالن جلسات این مدیریت برگزار شد.

در ابتدا سامانی ضمن خوش آمد گویی و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه حاضرین در جلسه و تشکر از نماینده مجلس شورای اسلامی و سرپرست فرمانداری شهرستان سروستان جهت شرکت در این جلسه گزارشی از وضعیت موجود در بخش کشاورزی شهرستان ارائه نمود.

داریوش اسماعیلی ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و تقدیر از مدیر و کارکنان جهاد کشاورزی شهرستان سروستان و تاکید بر انجام آموزش گفت: دانش به روز و اطلاعات کافی و استفاده از روش های جدید در اولویت کاری کارشناسان قرار گیرد.

وی آمادگی خود را جهت همراهی و انجام هر گونه مساعدت در جهت پیشرفت کشاورزی شهرستان را اعلام کرد.

رضا میرزاده سرپرست فرمانداری شهرستان سروستان با بیان انجام اقدامات خوب صورت گرفته در حوزه کشاورزی اظهار امیدواری نمود که با برنامه ریزی علمی بتوانیم در جهت رفع مشکل اشتغال گام برداریم.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=11667

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *