بررسی روند توزیع و نظارت بر نهاده های دام و طیور

Arm vezarat1

بررسی روند توزیع و نظارت بر نهاده های دام و طیور

با حضور مدیر امور طیور و زنبور عسل معاونت بهبود تولیدات دامی سازمان جهادکشاورزی فارس روند توزیع و نظارت بر نهاده های دام و طیور مورد بررسی کارشناسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهادکشاورزی شهرستان لامرد در سفر یک روزه علی رستگار مدیر امور طیور ، زنبور عسل و کرم ابریشم از معاونت تولیدات دامی سازمان جهادکشاورزی فارس به شهرستان لامرد ضمن بازدید از طرح های مرغداری شهرستان ، در جلسه ای تغییرات ایجاد شده در روند توزیع و نظارت بر نهاده های دام و طیور خصوصاً کنجاله ، سویا و ذرت مورد بررسی قرار گرفت . رستگار بر فعال سازی تعاونی های تولید و نظارت بر عملکرد آنان تأکید کرد و گفت : می بایست درخصوص شیوه های توزیع این نهاده ها با توجه به سیاست گذاری دولت و هماهنگی های درون سازمانی مدیریت نماییم . وی خواستار توجه جدی به رعایت سهمیه های ابلاغی به شهرستان شد و توزیع دقیق بین تولید کنندگان و نظارت بر فرآیند پس از تولید شد. رستگار افزود: عرضه محصول تولید شده براساس تعهدنامه دریافتی از بهره بردار متناسب با سیاست های تنظیم بازار سازمان جهادکشاورزی فارس می باشد که یکی از وظایف متولیان تولید در شهرستان است.

مسئول امور طیور جهادکشاورزی فارس هماهنگی بین تعاونی مرغداران ، تولید کنندگان و مدیریت جهادکشاورزی شهرستان را از عوامل مؤثر در جهت ارتقاء سطح تولید و توزیع بهینه نهاده ها بیان داشت . در این نشست اکبر سهیلی معاون اداری مالی و مسئول اداره بهبود تولیدات دامی جهادکشاوری شهرستان لامرد نیز با تأکید بر هماهنگی و رعایت دقیق موازین ابلاغی از سوی سازمان جهادکشاورزی فارس خواستار توجه و نگاه سازمان به صنایع مرتبط با تولیدات دام و طیور ا جمله کارخانجات خوراک دام و طیور و کشتارگاه صنعتی طیور شهرستان شد.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=21162

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *