مراسم تجلیل از بازنشستگان سازمان جهاد کشاورزی فارس شهرستان های شمال فارس

مراسم تجلیل از بازنشستگان سازمان جهاد کشاورزی فارس  شهرستان های شمال فارس ( آباده ، اقلید ، خرم بید ، سرچهان ) با حضور کیانی معاونت توسعه مدیریت و منابع ، رضوی نژاد مدیر امور اداری ، حاج کشاورز رئیس کانون بازنشستگان  ، شکرانه معاون امور اداری ، آریایی رئیس امور بازنشستگان  سازمان جهاد کشاورزی  در سالن جلسات مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان خرم بید برگزار شد . به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان خرم بید در این مراسم   کشاورز  با اشاره به اینکه  رسیدگی به مسائل و مشکلات مربوط به بازنشستگان جهاد کشاورزی در شهرستان ها مکانی  تعیین گردیده و نمایندگانی از سوی آنان معرفی شده است  درتا رابط بین کانون بازنشستگان سازمان و شهرستان باشند. وی افزود کانون بازنشستگان صندوق قرض الحسنه را تشکیل داده است تا همکاران بازنشسته با عضویت در آن از تسهیلات موجود  بهره مند شوند . وی خواستار نشست با بازنشستگان در شهرستان و بیان مشکلات آنان و ارائه راهکار مناسب در این خصوص شد.

در ادامه  کیانی گفت : بازنشستگان افرادی توسعه یافته ، با اعتماد به نفس بالا ، قدرت تصمیم گیری و روحیه مشارکت و روحیه و انتقاد پذیری بالا هستند که می توانند در پشبرد اهداف سازمان موثر باشند.

این مراسم  با مطرح نمودن مشکلات و دغدغه های بازنشستگان و تقدیر و تشکر از آنان از سوی سازمان جهاد کشاورزی و همچنین گرفتن عکس یادگاری به پایان رسید.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=23856

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *