دیدار مدیر و جمعی از همکاران جهاد کشاورزی به همراه روسای ادارات وابسته به وزارت جهاد با فرماندار فراشبند به مناسبت هفته جهادکشاورزی

        به مناسبت هفته جهادکشاورزی مدیر و جمعی از همکاران مدیریت به همراه روسای ادارات وابسته به وزارت جهادکشاورزی با فرماندار فراشبند دیدار کردند.

01

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاوورزی فراشبند، در این دیدار مدیر جهادکشاورزی گزارشی از فعالیت های شاخص انجام شده در سال ۹۷ ارایه و بر عزم و اراده مجموعه همکاران جهادکشاورزی در تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی و ارتقای ضریب خوداتکایی با رویکرد مدیریت مصرف آب، تضمین ایمنی و سلامت غذا و ارتقای بخش کشاورزی تاکید نمود.

02

        سپس فرماندار شهرستان با تقدیر از مجموعه جهادکشاورزی فراشبند و فعالیت های انجام گرفته در زمینه های مختلف به ویژه جذب تسهیلات توسعه پایوار روستایی و پایش و کنترل ملخ صحرایی با اشاره به نقش برجسته جهاد در دوران دفاع مقدس، خدمت رسانی بیش از پیش به مردم و استفاده بیشتر از ظرفیت های موجود در بخش کشاورزی شهرستان در ایجاد اشتغال و درآمد در بخش صنایع بسته بندی و سردخانه . توسعه ارقام سازگار با شرایط اقلیمی شهرستان و مدیریت مصرف آب و متناسب سازی سطح کشت صیفی جات با ظرفیت منابع آب و معرفی محصولات خاص شهرستان از جمله خرمای زاهدی در سطح کشور را مورد تاکید قرار داد.

03

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=12421

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *