تیم والیبال تعاون روستایی داراب فاتح مسابقات والیبال هفته جهاد کشاورزی

۲۰۱۹۰۷۲۶ ۲۲۲۸۵۰

تیم والیبال تعاون روستایی داراب فاتح مسابقات والیبال هفته جهاد کشاورزی

تیم والیبال تعاون روستایی داراب فاتح مسابقات والیبال هفته جهاد کشاورزی در داراب شد .

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی داراب ، تیم والیبال تعاون روستایی در بازی نیمه نهایی مسابقات قهرمانی به مناسبت هفته جهاد کشاورزی توانست مقابل تیم B جهاد کشاورزی با نتیجه 3 بر 1 به مقام قهرمانی این مسابقات دست یابد . مدیر جهاد کشاورزی داراب در مراسم اهدا جام قهرمانی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره سنگر سازان بی سنگر و رشادت های آنان در طول 8 سال دفاع مقدس اظهار داشت : این مسابقات با هدف ایجاد روحیه تحرک و نشاط در بین کارکنان جهاد کشاورزی و ادارات تابعه برنامه ریزی شده است . احمد رضا صالحی با تشکر از کلیه تیم های شرکت کننده کسب مقام قهرمانی به بازیکنان تیم تعاون روستایی تبریک گفت .

قابل ذکر است این دوره از مسابقات با شرکت 5 تیم از ادارات : 2 تیم از جهاد کشاورزی ، امور آب ، تعاون روستایی ، نظام مهندسی ، بصورت رفت و برگشت انجام که در پایان تیم تعاون روستایی با پشت سر گذاشتن تیم جهاد کشاورزی به مقام قهرمانی دست یابد .

داوری این دوره از مسابقات بر عهده ابوالحسن کشاورز و عبداله زارع زاده بود که نو نهالان نوید رضا حاجی ابراهیمی ، علیرضا حامدی و نیما حاجی ابراهیمی داوران را در امر قضاوت یاری می کردند .

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=25084

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *