برگزاری جلسه هماهنگی عضوگیری صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سروستان گفت: بیمه شدن کشاورزان یک ضرورت جهت جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرهای بزرگ می باشد. به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان سروستان، شاهرخ سامانی افزود: از اهداف صندوق بیمه تامین اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایران می توان به امید به زندگی در روستا، آینده نگری و تامین […]

بازدید استاندار فارس از مرکز ذخیره ژنی توران تیهو شهرستان خرامه

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، استاندار فارس، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از مرکز ذخیره ژنی توران تیهو شهرستان خرامه بازدید کردند.

کلنگ اولین روستای گلخانه‌ای شهرستان خرامه به زمین خورد

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با حضور استاندار فارس، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس کلنگ اولین روستای گلخانه‌ای شهرستان خرامه به زمین خورد.

نمایشگاه خلاقیت و سرگرمی دهه کرامت

به مناسبت دهه کرامت به همت اداره امور فرهنگی و توسعه ی ارزش های اسلامی پس از برگزاری کلاس های فراغت تابستانه ویژه فرزندان همکار، این بار نمایشگاه خلاقیت و سرگرمی در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس برپا شد.

الگوسازی، ساخت تکیه گاه برای نسل جوان

آیت اله تقوی در سفر خود به استان فارس با حضور در جمع خانواده، دوستان و مریدان شهید خرسند به سابقه آشنایی 12 ساله خود با این شهید بزرگوار اشاره کرد و افزود: یکی از رسالت‌های ما الگوسازی از افرادی است که شخصیتشان بر اساس ارزش‌ها شکل گرفته چرا که این الگوها می‌توانند تکیه‌گاهی برای نسل جوان در برابرتهاجم فرهنگی غرب باشند.