برگزاری کارگاه توسعه کشت محصولات گلخانه ای ویژه کارشنان، مدیران پهنه ها و مسولان واحدهای مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان رستم

golkhane 1 

برگزاری کارگاه توسعه کشت محصولات گلخانه ای ویژه کارشنان، مدیران پهنه ها و مسولان واحدهای مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان رستم

     مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رستم: تعامل با معتمدین محلی و افراد ذی نفوذ می تواند در ایجاد گلخانه ها موثر باشد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رستم در آغاز این جلسه با بیان این مطلب که گلخانه های کوچک مقیاس با توجه به بضاعت کم مردم منطقه می تواند تحولی شگرف در معیشت مردم ایجاد نماید، گفت: احداث گلخانه ها در مقیاس های مختلف می تواند در اقتصاد و شکوفایی رونق تولید نقش مهمی ایفا نماید.

علی گودرزی با اشاره به این موضوع که با تسهیل در صدور مجوز گلخانه ها تحول اساسی در کشت های تحت کنترل محیطی صورت می پذیرد، افزود: به دلیل ضعف اقتصادی مردم در شهرستان و عدم وثیقه ملکی، روند احداث ایجاد گلخانه های کوچک مقیاس مرتفع خواهد شد.

وی جلسه با معتمدین و شناسایی افراد ذی نفوذ را از راهبردهای این مدیریت برشمرد و تاکید کرد: باید در راستای اهداف وزارتخانه و سازمان جهاد کشاورزی فارس، نهضت ایجاد گلخانه ها به صورت جدی پیگیری شود.

گودرزی اولویت های کاری این مدیریت را در چهار حوزه ایجاد گلخانه ها، کشت کلزا، کشت چغندر و هویت گذاری دام برشمرد و تصریح نمود: همه ما باید با همدلی پای کار باشیم تا بتوانیم به اقتصاد جامعه و معیشت مردم منطقه که بر پایه بخش کشاورزی بنا گردیده است کمک نماییم.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رستم تاخیر در تحویل و توزیع کود سفید را از ناحیه عدم همکاری پتروشیمی ها عنوان کرد و در پایان گفت: توزیع ناعادلانه کود و نهاده های کشاورزی یکی از خطوط قرمز این مدیریت است که همه همکاران باید در این ارتباط نهایت همکاری را داشته باشند.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=25619

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *