نظام پیشنهادها گامی به سوی پایه ریزی تفکر مدیریت مشارکتی

به گزارش روابط عمومی گروه نوسازی و تحول اداری سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، میعاد امین پور افزود : در هر موسسه، سازمان، شرکت و کارخانه همواره می توان برای انجام امور به راه حل های بهتر و موثرتر از آن چه در حال حاضر معمول است دست یافت.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: بنابراین برای تحقق این اهداف باید بستر مناسبی جهت اجرای نظام مدیریت مشارکتی که در جهان امروز به عنوان یکی از اصلی ترین راهبرد های مدیریت مطرح می باشد را ایجاد کرد تا به توان مشارکت فکری کارکنان سازمان که زیر بنای مدیریت مشارکتی     می باشد را جهت تحقق استراتژی ها و اهداف سازمان جلب و هدایت نمود.

وی تصریح کرد: نظام پیشنهادها (SUGGESTION SYSTEM) در جهان به عنوان پایه روش های  بهبود مستمر (کایزن) شناخته شده است که مزایای بهره برداری از نرم افزار نظام پیشنهادها شامل: انعطاف پذیری استفاده از تکنولوژی و ابزارهای روز دنیا استاندارد بودن راهکارها و…. می باشد.

امین پور بیان کرد : نرم افزار بهبود (نظام پیشنهادها) نیز در راستای نیل به اهداف عالیه این نظام، ثبت و دسترسی سریع و آسان به اطلاعات، انجام محاسبات و همچنین دریافت گزارشات جامع و متنوع از آن ها، طراحی و پیاده سازی شده است که با استفاده از این نرم افزار می توان سیستم کاملا مکانیزه و قابل اعتمادی را در نظام پیشنهادها داشت.

وی اظهار کرد: در همین راستا برنامه آموزش نرم افزار نظام پیشنهادها با هدف ایجاد بستری مناسب در زمینه ارائه راه کارهای یکپارچه فناوری اطلاعات جهت کلیه روسا و دبیران کمیته ی نظام پیشنهاد های سازمان در سالن کوثر برگزار و توسط کارشناس شرکت سبز افزار آریا و بر اساس مفاد قرارداد  آموزش های لازم به افراد داده شد که با اجرا و پیاده سازی این نرم افزار در سطح ستادی و شهرستانی گامی بزرگ به سوی اصلاحات و پیشرفت سازمان خواهیم داشت.  

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=3366

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *