تعیین تکلیف مجوز های فاقد اعتبار در شهرستان پاسارگاد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان پاسارگاد خبر داد : کمیته تعیین تکلیف مجوزهای صادر شده در سنوات قبل که فاقد پیشرفت فیزیکی یا کمتر از 20 درصد یوده و نسبت به تمدید پروانه تاسیس نیز اقدامی صورت نگرفته است در محل مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان پاسارگاد تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی پاسارگاد ، بهزاد هوشیار با اعلام این موضوع که در سنوات قبل تعدادی مجوز تاسیس واحدهای تولیدی در زمینه صنایع کشاورزی ، دامی و تولیدات گیاهی در شهرستان پاسارگاد صادر شده و صاحبان آنها جهت تمدید اقدام ننموده اند تصریح کرد: این مدیریت پس از شناسایی و اطلاع رسانی با اشخاص ، اقدام به صدور اخطار کتبی و تعیین فرصت یک ماهه جهت تعیین تکلیف این نوع مجوزها می نماید .

وی افزود : با توجه به این که جهت ثبت درخواست جدید می بایست حریم این مجوزها رعایت گردد بنابر این به جهت ایجاد محدودیت در تقاضا های واصله از سایر اشخاص می بایست این مجوزها حذف تا محدودیتهای طرح های جدید برداشته شود.

در همین رابطه علی رفعتی ، مسئول صدور پروانه ها و مجوز های مدیریت جهاد کشاورزی پاسارگاد گفت : لیست مجوزهایی که اخطار کتبی دریافت ولی جهت تعیین تکلیف مراجعه ننموده اند جهت حذف به مدیریت صدور پروانه ها و مجوزهای سازمان جهاد کشاورزی فارس ارسال خواهد شد تا پس از بررسی و اعلام نظر آن مدیریت ، نسبت به پیگیری سایر موارد در شهرستان اقدام شود.

DSC08485

 

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=22546

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *