رستگار: سازمان های متعالی پایه های اصلی رشد یک جامعه را در شاخص های مختلف رقم می زنند

tali3 

     

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان رستم، جلسه تعالی سازمانی با حضور کارکنان این اداره و با حضور رستگار “تسهیل گر ستادی” در سالن شهدای این مدیریت برگزار شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رستم در ابتدای این جلسه، با تعریف تعالی سازمانی و نقش آن در کلیه شئونات زندگی، گفت: تعالی سازمانی می تواند ما را از روزمرگی و بی نظمی ها نجات بدهد.

علی گودرزی راه رسیدن به پیشرفت و شکوفایی را در تمامی مراحل بسته به نظر تعالی گونه افراد دانست و افزود: ما به عنوان اشرف مخلوقات وظیفه داریم با ترمیم و بهبود رفتار در نگاه و کردارمان، امروزمان را بهتر از دیروز رقم بزنیم.

در ادامه، تسهیل گر ستادی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان رستم با اشاره به این مطلب که تلاش کنیم در امورات روزمره، مبحث متعالی را بر اساس نظم شروع نمائیم، گفت: جوامع انسانی برای موفقیت های مورد نظر به مدیریت لازم دارند.

رستگار با ذکر این موضوع که سازمان های متعالی اساس و پایه رشد توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشورهای مترقی را تشکیل می دهد، افزود: ارزش آفرینی مداوم، کرامات انسانی، رعایت حقوق مردم و کمال جویی از پایه های تعالی سازمانی می باشد.

وی بخش های تشکیل شده تعالی سازمانی نظیر مأموریت، وابستگی به دیگر سازمان ها، هیئت حاکمه مستقل و ساختار فیزیکی و منطقی را یادآور شد و اظهار نمود: تمامی مسیرهای برتری از طریق زنجیره های خلاق و نواندیش می تواند مبحث تعالی سازمانی را به درستی دنبال نماید.

تسهیل گر ستادی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان رستم مقوله تعالی سازمانی را وابسته به ایجاد شفافیت در مسئولیت ها، وظایف بهبود و نوآوری برای افزایش درک سازمانی مورد تاکید قرار داد و تصریح نمود: از این طریق می توان با کنترل و نظارت نیروهای انسانی از رفتار مغایر با ارزش ها و اصول اخلاقی جلوگیری کرد.

لازم به ذکر است که در این جلسه، کارکنان با ارائه نظرات خود به بحث و گفتگو پرداختند. 

jtali1 

tali2

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=25629

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *