karkanan2 رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس: کارکنان جهاد کشاورزی باید در حوزه کاری خود یک تحلیل گر خوب باشند

 

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان رستم، محمدمهدی قاسمی “رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس” به همراه علیرضا واحدی پور “مدیر اداره روابط عمومی این سازمان” در بازدیدی چند ساعته و سرزده از این مدیریت، با ملاقات حضوری و تک به تک با کارکنان، در کم و کیف امورات محوله این مدیریت قرار گرفتند و توصیه های لازم را در راستای خدمت رسانی بهتر به مردم به خصوص بخش کشاورزی ارائه نمودند.

قاسمی در این بازدید چند ساعته فرصت را غنیمت شمرده، کارشناسان واحدهای مختلف را در محل کاری خود دیدار و از آنها خواست که ضمن ارائه گزارش کار، مشکلات حوزه خود را بیان نموده که به صورت مستقیم این معضلات را از طریق تماس های تلفنی با مدیران ستادی در جریان می گذاشتند.

در این دیدارهای رو در رو، رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس آراستگی ظاهری و فیزیکی محل کار پرسنل اداری را در راستای تعالی سازمانی توصیف نمود و گفت: ما باید تلاش کنیم با در نظر گرفتن همه جوانب کار، شأن و منزلت خود را در راه خدمت به مردم بیش از پیش نشان بدهیم.

مقام عالی بخش کشاورزی فارس ترویج، آموزش و حضور در مزارع و پهنه ها را خدمت صادقانه به کشاورزان به عنوان قشر زحمت کش و مولد جامعه مورد تأکید قرار داد و افزود: اشراف اطلاعاتی آماری در راستای انجام خدمت رسانی بهتر، نیازهای ضروری و مقابله با آفات و مضرات و علمی کردن بخش کشاورزی می تواند چاره ساز باشد.

محمدمهدی قاسمی در بخشی از این دیدارها به برخورد قاطع از طریق مبادی قانونی با تصرف های غیرمجاز در بخش کشاورزی پرداخت و تصریح نمود: واجب است نسبت به انجام امورات محوله، فرصت را غنیمت دانسته و در کمترین زمان دست سودجویان و اخلال گران قطع گردد.

این مقام مسئول مطالبه گری و درخواست جهت حضور کارشناسان مجموعه سازمان جهاد کشاورزی فارس را برای پایش، تبادل علمی، رصد آفات و معضلات بخش کشاورزی را یادآور شد و تاکید کرد: باید با دوری از بی تفاوت بودن نسبت به مشکلات مردم و قرار گرفتن در کنار مردم، امروز را بهتر از دیروز رقم بزنیم.

سپس رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس به همراه دین پرست “معاون هماهنگی و اقتصادی وزیر کشور”، یدالله رحمانی “معاون امور هماهنگی و اقتصادی استانداری فارس”، دیگر مسئولان شهرستانی و مقامات محلی با حضور در ایستگاه پمپاژ آب دشت بچه بازار کوپن از نزدیک برای ترفیع مشکل موجود به تبادل نظر پرداختند. 

karkanan1 

karkanan4 2 

karkanan4 1 

pompag

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=25628

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *