برگزاری جلسه راهبردی کشت کلزا و چغندر قند

photo 2019 09 11 09 45 43 

     

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رستم: لذت کار، همدلی و اشراف در آمار بخش کشاورزی را در حوزه کاری خود مد نظر قرار دهیم.

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان رستم، جلسه راهبردی کلزا و چغندر قند با حضور مدیر، مسئول پارسل ها و دیگر واحدهای این اداره برگزار شد.

در این جلسه، مدیر جهاد کشاورزی رستم با بیان این مطلب که مسئولین پهنه ها به طرح های استراتژیک سازمان مانند کشت چغندر قند و کلزا باید بیش از پیش اهمیت بدهند، گفت: همه جهادگران عرصه کشاورزی باید این قضایا را به نحو احسن و در راستای تعالی سازمانی پیگیری نمایند.

علی گودرزی به کشت کلزا و اهمیت آن از دیدگاه مقام معظم رهبری برای عدم وابستگی روغن به خارج یادآور شد و افزود: هر هفته باید مراحل ترویجی و مقدار سطح زیر کشت محصول کلزا به سازمان ارسال گردد.

وی بنای تشویق کشاورزان برای کشت کلزا را افزایش ده درصدی محصول گندم در کشت بعدی مورد تاکید قرار داد و اظهار نمود: تحویل کود به کشاورزان بر اساس تولید محصول تحویلی به مراکز خرید می باشد که در همین راستا کود مازاد به کسانی تعلق می گیرد که اضافه بر سطح کشت را در دستور کار خود قرار داده باشند.  

وی به کشت چغندر قند در شهرستان با توجه به وضعیت آب و بارندگی مطلوب اشاره کرد و تصریح کرد: وظیفه داریم بنا به تأکیدات سازمان جهاد کشاورزی در این راستا با ثبات تر از هر زمان دیگری گام برداریم. 

rahbordi

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=25632

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *