صیانت از اراضی کشاورزی رمز بقای زندگی مردم است

arazi 

     

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان رستم، کلاس ترویجی صیانت از اراضی کشاورزی توسط کارشناسان امور اراضی این مدیریت و با همت مرکز خدمات جهاد کشاورزی دهنو در روستاهای دهنو و تل بندو برگزار شد.

در این کلاس های ترویجی، کارشناس امور اراضی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان رستم با بیان این مطلب که زمین های کشاورزی به عنوان بسته های تولید غذا، مهمترین رکن تداوم حیات انسان ها و امانتی برای تمام نسل ها می باشد، گفت: خدمتگزاران امور اراضی تلاش می کنند تا با مشارکت مردم از طریق سامانه ۱۳۱، اقدامات ترویجی و اجرای دقیق قانون از خروج عرصه های کشاورزی در راستای چرخه تولید جلوگیری نماید.

سرکار خانم زارع به تبعیت از قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها تاکید کرد و به جلوگیری از خرد شدن اراضی کشاورزی، ممنوعیت ها، محدودیت ها و صدور مجوزهای حفظ کاربری با کشاورزان به بحث و تبادل نظر پرداخت.

لازم به ذکر است در این کلاس ترویجی از دهیاران و شوراهای اسلامی به عنوان نماینده اجرایی دستگاه های اجرایی در روستاها درخواست گردید که کشاورزان را جهت صدور مجوزهای حفظ کاربری به سمت و سوی دریافت مجوزهای قانونی از طریق مراجع ذی ربط ارشاد نمایند.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=25631

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *