آخرین هشدار به سم فروشی های متقلب و غیرمجاز!

sam5 

مسئول حراست جهاد کشاورزی رستم: طبق هشدار قبلی به سم فروشی های غیرمجاز در صورت فعالیت، از طریق مبادی قانونی جریمه سنگینی برای آنها لحاظ خواهد شد

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان رستم؛ مسئول حراست و کارشناس حفظ نباتات مدیریت جهاد کشاورزی رستم، مسئول نظام مهندسی و منابع طبیعی رستم، نماینده صنعت و معدن این شهرستان با سرکشی سرزده از سم فروشی ها و پایش سم های موجودی فروشگاه ها، در روند کم و کیف و نحوه فروش قرار گرفتند.

مسئول حراست این مدیریت با اشاره به این مطلب که سم فروشی های بدون مجوز باید از ادامه فعالیت منع شوند، گفت: ضروری است برای صیانت و حمایت از بخش کشاورزی متصدیانی را که در این راستا علم و مجوز لازم را ندارند و به ادامه فعالیت خود مبادرت می ورزند برخورد قانونی گردد.

علی نامور زمین و آب را به عنوان دو گزینه اساسی و بسترساز غذا و معیشت مردم قلمداد نمود و افزود: مشاهده می شود سم فروشی غیرمجاز و متقلب بدون اطلاع از بخش کشاورزی، در دوزهای غیرمتعارف و تاریخ انقضاء یافته لطمات سنگینی به این حوزه وارد می نمایند.

در ادامه این بازدید چند ساعته کارشناس حفظ نباتات مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان رستم به عدم آشنایی بعضی از سم فروشی ها نسبت به ارائه خدمات علمی به کشاورزان اشاره کرد و افزود: مشاهده می شود که این متصدیان با مخدوش کردن تاریخ اعتبار حک شده بر روی بطری ها نسبت به فروش به سم های تاریخ انقضاء یافته میادرت می ورزند.

نسرین نیکنام آفت بخش کشاورزی را علمی نبودن ارائه خدمات را در این حوزه متذکر شد و افزود: از آحاد مردم بخصوص بهره برداران استدعا داریم نسبت به خرید هرگونه سموم و… از سم فروشی های غیرمجاز خوداری نموده و در صورت نیاز ضمن مشورت با کارشناس حفظ نباتات حوزه کشاورزی، مراتب را جهت برخورد قانونی با متصدیان غیرمجاز و متقلب اطلاع دهند. 

saam7 

sam6

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=25633

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *