نشست اضطراری برای تامین کود پائیزه کشاورزان

photo 2019 09 14 10 24 24 

     

معاون مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان رستم: عاملان توزیع کود شهرستان موظفند لیست کود مورد نیاز کشاورزان را در کمترین زمان ممکن تحویل این اداره بدهند

مسئول تولیدات گیاهی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان رستم: باید همگام با سیاست های سازمان جهاد کشاورزی فارس خرید و اولویت توزیع کودهای مورد نیاز کشاورزان را بر اساس کشت محصولات استراتژیک در اولویت کاری خود قرار بدهیم.

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی رستم؛نشست اضطراری تامین کود پائیزه مورد نیاز کشاورزان این شهرستان با حضور متصدیان شرکت های تعاونی، مدیر عامل اتحادیه تعاونی روستایی رستم و به سرپرستی معاون و دبیری مسئول تولیدات گیاهی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان رستم برگزار شد.

در این نشست، معاون مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان رستم به نحوه خدمت رسانی مطلوب به کشاورزان در راستای تعالی سازمانی اشاره کرد و گفت: عاملان توزیع کود موظفند هرچه سزیعتر نسبت به ارائه لیست کود مورد نیاز کشاورزان برای خرید به موقع اقدام نمایند.

شفیعی اولویت سازمانی جهاد کشاورزی را مبنی بر کشت های استراتژیک یادآور شد و افزود: همه ما خدمت گزاران به این نظام بخصوص جامعه کشاورز خیز رستم وظیفه داریم مردم را در راستای تامین مایحتاج ضروری کشور، معیشت و اشتغال پایدار به هر نحو ممکن حمایت نمائیم.

در ادامه مسئدول تولیدات گیاهی مدیریت جهاد کساورزی شهرستان رستم به مقدار سهمیه خرید کود مورد نیاز کشاورزان این منطقه اشاره کرد و افزود: اولویت کود توزیعی بر اساس محصولات تحویلی به مراکز خرید بخصوص گندم و کلزا می باشد که کشت چغندر قند در همین ردیف مورد حمایت و تشویق قرار می گیرد.

هاتف مومنی اولویت بندی سهمیه کودهای مورد نیاز کشاورزان را مبنی بر قرارداد، بذر کلزای تحویلی و کشت انجام شده ذکر نمود و افزود: شرکت های تعاونی در همین راستا موظفند که نهایتا تا مهرماه نسبت به خرید کود مورد نیاز کشاورزان اقدام نمایند.

وی به اهتمام خرید کود مورد نیاز کشاورزان در اقسام مختلف تاکید کرد و تصریح نمود: در این وضعیت اقتصادی که کشور در تنگناهای تحریم دشمن دست و پنجه نرم می نماید ما متولیان امر خدمت باید با خدمت رسانی بهتر اقتصاد مقاومتی را در سطح جامعه به معنی واقعی کلمه پیاده نمائیم.  

k0d

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=25636

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *