اجرای طرح پایش تراکتورهای فعال

t2 2  

کارشناس مکانیزاسیون مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان رستم گفت: بر ما متولیان امر خدمت وظیفه است که ضمن شناسایی ماشین آلات فعال، از قاچاق سوخت به عنوان منابع ملی مقابله نمائیم.

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان رستم، طرح پایش تراکتورهای فعال در این شهرستان، با حضور کارشناس مکانیزاسیون جهاد کشاورزی رستم، نماینده شرکت نفت و امروز با حضور نمایندگان شرکت نفت و تعاونی تراکتورداران فارس در محل مدیریت جهاد کشاورزی برگزار شد.

بنابراین گزارش، این طرح که برای سومین بار پیاپی در سال جاری با هدف شناسایی تراکتورهای فعال و همچنین جهت جلوگیری از جابجایی و قاچاق سوخت انجام پذیرفت، برنهایت دقت در این پایش برای مبارزه با قاچاق سوخت تأکید گردید.

وحید گودرزی “کارشناس مکانیزاسیون مدیریت جهاد کشاورزی رستم” به دقت در امر پایش و شناسایی تراکتورهای فعال تأکید کرد و گفت: بر ما متولیان امر خدمت وظیفه است که ضمن شناسایی ماشین آلات فعال، از قاچاق سوخت به عنوان منابع ملی مقابله نمائیم.

در ادامه محمد انصاری “نماینده شرکت نفت” و رامین حاجی زاده “نماینده تراکتورداران فارس” طرح پایش و تحقیق در مورد تراکتورهای فعال را امری مهم در اجرای عدالت و توزیع سوخت در راستای خدمت رسانی به قشر زحمت کش بخش کشاورزی توصیف نمودند!

 

 

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=25643

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *