پيام تقديرامام جماعت مديريت جهاد كشاورزي شهرستان لامرد

باسمه رب الشهدا و الصدیقین جناب آقای مهندس محمدصادق فانی مدیر پرتلاش و ارزشی مدیریت جهادکشاورزی شهرستان لامرد هفته دفاع مقدس یادآور استقامت ، ایثار و پایمردی مردان و زنان متعهد به ولایت و انقلاب اسلامی است. گرامی می دارم و عرض تبریک دارم این ایام به یادگار ماندنی را . کار امروز ما ، […]

کاشت زعفران در سروستان به 100 هکتار می رسد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سروستان از پیش بینی کاشت 100 هکتاری زعفران در این شهرستان خبر داد. به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان سروستان، شاهرخ سامانی با اعلام این خبر گفت: با توجه به این که رویکرد کاشت زعفران در این شهرستان سال سوم خود را سپری می کند سطح کاشت این محصول […]

بازدید آموزشی وانتقال یافته ها در پروژه بهره وری گندم در نظام تولیدگندم بنیان در سایت الگویی-ترویجی روستا ی گرم آباد شهرستان مرودشت استان فارس

مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: در راستای مدیریت دانش در بخش کشاورزی و فراهم سازی بستر تولید دانش بنیان درمحصولات، برنامه آموزشی روز مزرعه و بازدید آموزشی و انتقال یافته های” پروژه بهره وری گندم در نظام تولید گندم بنیان” در سایت الگویی-ترویجی روستای گرم آباد شهرستان مرودشت  استان فارس برگزار گردید.

برگزاری کارگاه آموزشی روز مزرعه و انتقال یافته های تحقیقاتی با محوریت ” تغذیه پسته بعد از برداشت محصول ” در شهرستان سروستان استان فارس

مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: در راستای مدیریت دانش در بخش کشاورزی و انتقال یافته های نوین تحقیقاتی به تولید کنندگان عرصه کشاورزی و فراهم سازی بستر تولید دانش بنیان محصولات، برنامه آموزشی روز مزرعه ” تغذیه پسته بعد از برداشت محصول ” با حضور جمع کثیری از تولید کنندگان پسته و علاقه مندان در شهرستان سروستان برگزار گردید.

نقشه راه تحقیقات کشاورزی به میدان عمل بیاید

استاندار فارس تدوین نقشه علمی تحقیقات کشاورزی را کاری شایسته دانست وگفت: نقشه علمی تحقیقات کشاورزی باید از کتابخانه به میدان عمل بیاید و آخرین یافته های تحقیقاتی به مزارع منتقل شود.

رفع چالش خشکسالی با کاربرد تکنولوژی نوین

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: به منظور فائق آمدن بر چالش خشکسالی ناگزیر به کاربرد علم و تکنولوژی نوین هستیم در همین راستا پوشش سایبان باغ ها در دستور کار قرار گرفت.

کشاورزی کشور روند توسعه ای دارد

عضو کمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس سند چشم انداز باید به تولید 220 میلیون تن محصول برسیم که فعلا با این عدد فاصله زیادی داریم از این رو تولید محصولات کشاورزی با در نظر گرفتن توسعه پایدار رضایت بخش است.

28 هزار هکتار پوشش سایبان در فارس ایجاد می شود

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با اشاره به اینکه 146 هکتار از باغ های استان فارس زیر پوشش سایبان قرار گرفته، گفت: این سازمان در افق 9 ساله تا 1404 ، ایجاد 28 هزار و 150 هکتار پوشش سایبان را دنبال می کند.

28 هزار هکتار پوشش سایبان در فارس ایجاد می شود

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با اشاره به اینکه 146 هکتار از باغ های استان فارس زیر پوشش سایبان قرار گرفته، گفت: این سازمان در افق 9 ساله تا 1404 ، ایجاد 28 هزار و 150 هکتار پوشش سایبان را دنبال می کند.