بازرسی عملکرد سالیانه مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان رستم

b2 2 

 

مدیر بازرسی سازمان جهاد کشاورزی فارس: باید تلاش کنیم ایجاد باغات دیم را از شرق به غرب استان فارس منتقل نمائیم

مدیر جهاد کشاورزی رستم: بخش کشاورزی این شهرستان در تلاش است با استفاده از ظرفیت های خدادادی منطقه در راستای اهداف تعالی سازمان با صلابت تر از هر زمان دیگری گام بردارد

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان رستم، بازرسی عملکرد سالیانه مدیریت جهاد کشاورزی این شهرستان با حضور مدیر، پرسنل واحد بازرسی سازمان، مدیریت و کارکنان جهاد کشاورزی این شهرستان برگزار شد.

در این نشست، مدیر بازرسی سازمان جهاد کشاورزی فارس با بیان این مطلب که شهرستان رستم همواره جزو شهرستان های پیشرو در بخش کشاورزی استان فارس می باشد، گفت: این شهرستان با توجه به بارندگی های مطلوب می تواند در زمینه ایجاد باغات دیم مثمرثمر باشد.

فرج الله عباسی موضوع اینکه باید تلاش کنیم که کاشت باغات انجیر دیم را از شرق فارس به غرب این استان بکشانیم، افزود:شهرستان رستم می تواند در این مبحث مهم، نقش بسزایی در ارتباط با ایجاد باغات دیم ایفا نماید.

مدیر بازرسی سازمان جهاد کشاورزی فارس اولویت های سازمان جهاد کشاورزی فارس را در ارتباط با کشت های استراتژیک محصولات کشاورزی یادآور شد و اظهار کرد:همه ما متولیان امر خدمت وظیفه داریم در راستای منویات مقام معظم رهبری برای کاهش وابستگی به مایحتاج ضروری جامعه با صلابت تر از هر زمان دیگری گام برداریم.

عباسی آینده گری را در استفاده بهینه از آب مصرفی برای مقابله با چالش های محیطی و اقلیمی را متذکر شد و تصریح کرد:امروزه شرایط جهانی و اوضاع منطقه ای موجب شده است که برای استفاده بهتر از ظرفیت های موجود بخش کشاورزی، اشتغال پایدار و معیشت مردم، راه را با کارهای ترویجی و آموزشی در راستای کشت های تحت کنترل و گلخانه ای هموار سازیم.

مدیر بازرسی سازمان جهاد کشاورزی فارس روحیه شاد و با انرژی کارکنان مدیریت جهاد کشاورزی رستم را مورد ستایش قرار داد و در پایان تأکید کرد: ضرورت می طلبد در این وضعیت تحریم اقتصادی کشور و بحث کمبود اعتبارات، با همدلی و هم افزایی بیشتر در راستای تعالی اهداف سازمانی منسجم تر به تلاش خود ادامه دهیم.

لازم به ذکر است در آغاز این نشست، مدیر جهاد کشاورزی رستم با برشمردن ظرفیت ها و پتانسیل های موجود بخش کشاورزی در این شهرستان، گفت: بیش از نود درصد مردم این منطقه به شغل کشاورزی مشغولند که با حمایت بیشتر می توان رونق تولید و شکوفایی اقتصاد جامعه را در سایه سار اشتغال پایدار و معیشت مردم به ارمغان آورد.

علی گودرزی به سطح آبهای جاری، بارندگی مطلوب و منابع طبیعی برای حمایت و گسترش دامداری سنتی در رستم اشاره کرد و افزود: این شهرستان به عنوان شمالی دیگر از خطه گرماخیز جنوب، دارای استعدادهای منحصر بفردی است که با کمی توجه می تواند یکی از مناطق بکر برای تولید انواع محصولات کشاورزی استان فارس قلمداد شود.

b2 1

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=25666

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *