نشست ویژه روند بیمه گری محصولات کشاورزی در شهرستان رستم

b2 2 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رستم گفت: بیمه محصولات کشاورزی با اولویت کلزا می تواند مشوق خوبی برای بهره برداران را در امر زراعت باشد

به گزارش روابط عمومی مدیرت جهاد کشاورزی شهرستان رستم، نشست ویژه بیمه محصولات کشاورزی با حضور کارکنان و کارشناسان جهاد کشاورزی رستم، انصاری “رئیس بانک کشاورزی شهرستان”، قدیری “ناظر صندوق بیمه کشاورزی”، محمدی “مدیرعامل شرکت خدمات بیمه نرگس زار”، نگین تاجی “کارگزار بیمه شهرستان رستم در امر زراعت و باغ” به ریاست گودرزی “مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رستم” در سالن شهدای این مدیریت برگزار گردید.

در آغاز این نشست، گودرزی با بیان این مطلب که بیمه می تواند پشتوانه خوبی برای کشاورزان در امر زراعت باشد، افزود: تلاش کنیم با آگاهی بخشی به بهره برداران به نقش بیمه در پشتوانه زراعت و اقدام به دموقع بیمه محصولات، میزان خسارات احتمالی را در مزارع خود جبران نمایند.

گودرزی اولویت بیمه محصول استراتژیک کلزا را یکی از اهداف راهبردی نظام و سازمان متذکر شد و تصریح کرد: ضرورت دارد با تشویق کلزاکاران منطقه از زمان کاشت تا برداشت در کنار کشاورزان باشیم تا بتوانیم به اهداف مورد نظر دست بیابیم.

در ادامه ناظر صندوق بیمه محصولات کشاورزی شهرستان های رستم و ممسنی گفت: بیمه محصولات کشاورزی می تواند نقطه امیدوار کننده ای برای بهره برداران باشد تا بتوانند با پشتوانه ای مناسب به کشاورزی خود ادامه بدهند.

قدیری افزود: تلاش می کنیم در انجام وظایف بیمه گری در کنار کشاورز باشیم تا در برابر چالش های محیطی و اقلیمی متضرر نگردند که این موضوع از اهداف تعالی گونه ما رد مبحث بیمه ای می باشد.

 

 

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=25701

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *