دوره آموزشی مبانی زکات ویژه مروجین و مسئولین پهنه ها در جهاد کشاورزی استان فارس

به گزارش روابط عمومی حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان حجت الاسلام مهدی قاسمی رییس اداره آموزش عقیدتی و امور فرهنگی سازمان گفت: در راستای اهداف حوزه نمایندگی ولی فقیه در امر واجب زکات این حوزه پس از پیگیری های فراوان و با توجه به مصوبه شورای زکات استان پس از تکمیل زیر ساخت ها اقدام به برگزاری دوره نیمه حضوری زکات ویژه مروجین کشاورزی و مسئولین پهنه ها نموده است.

ارائه چادر و مقنعه بلند اسلامی با قیمت مناسب به همکاران جهاد کشاورزی استان فارس

در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و توسعه حجاب برتر چادر و همچنین ایجاد شرایط مساعد با توجه به شرایط اقتصادی، کمیته عفاف و حجاب سازمان جهاد کشاورزی استان فارس به مدت 40 روز از ابتدای مهرماه 98 لغایت اواسط آبان ماه طرح ارائه چادر مدل کارمندی با پارچه حریر اسود ساخت ایران و همینطور پارچه دوخته نشده جهت تهیه چادر سنتی با قیمت بسیار مناسب 115 هزار تومان  را به کارمندان سازمان و مدیریت شهرستان ها اجرا نمود.

آغاز امامت حضرت مهدی در جهاد کشاورزی استان فارس

همزمان با آغاز امامت حضرت حجه ابن الحسن و در آستانه هفته وحدت در جهاد کشاورزی استان فارس و ادارات وابسته و همچنین مدیریت های شهرستان ها مراسم جشن و پذیرایی و پیشواز با همیاری بسیج شوری مضاعف به سازمان بخشیده است.  آغاز هفته ای جدید همراه با عطر یوی یوسف فاطمه سلام اله علیها […]