بررسی طرح‌های اولویت‌دار در زمینه امور دام به منظور توجیه و آموزش مسئولین پارسل های مراکز جهاد کشاورزی شهرستان شیراز

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان شیراز ،

در این نشست که با حضور ذبيح اله سیروسی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شیراز، ساجدی مدیر امور دام استان و مسئولین امور دام مدیریت و مراکز جهاد کشاورزی آن شهرستان انجام گرفت، سیروسی  از همکاران خواست که با تشکیل بانک اطلاعاتی در هر پارسل آمار دقیق از دام ها داشته باشند و برنامه ریزی نمایند تا به صورت علمی جهت اصلاح نژاد و به نژادی واحدهای تولیدی گام بردارند.

طرح پیشگیری و مقابله با کشت خشخاش و ماری جوانا در شهرستان شیراز

در نشستی با حضور طاهری معاون فنی جهاد کشاورزی شهرستان شیراز و نمایندگانی از بخشداری ها، محیط زیست، منابع طبیعی و دهیاران طرح پیشگیری و مقابله با کشت های ممنوع بررسی گردید.به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان شیراز،در این نشست طاهری معاون فنی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان شیرازدر خصوص اقدامات انجام شده تا کنون و مسائل و مشکلات مردم در راستای پیشگیری و افزایش آگاهی بهره برداران بخش کشاورزی و ارائه برخی راهکارها اجرایی مطالبی بیان نمود.

نشست اعضا هیأت مدیره صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی و ذبیح اله سیروسی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شیراز با علی اکبری نماینده محترم مردم شهرستان شیراز در مجلس شورای اسلامی

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان شیراز ،طی این دیدار ابتدا سیروسی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شیراز با بیان سوابق و چگونگی روند فعالیت صندوق به ارائه پیشنهاداتی جهت افزایش سرمایه صندوق پرداخت که اکبری نماینده مردم شهرستان با استقبال از آن قول مساعدت و همکاری داد.

اجرای حکم قلع و قمع مستحدثات

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان شیراز،اجرای حکم قلع و قمع مستحدثات صادره از شعبه 2 اجرای احکام کیفری  با حضور کارشناسان حقوقی جهاد کشاورزی شهرستان شیراز به میزان120متردیوار کشی غیرمجاز بدون تغییر کاربری در منطقه قرقچین ارژن انجام گرفت.

نشست تحرک بخشی به اجرای آبیاری های نوین در شهرستان شیراز

نشست تحرک بخشی به اجرای آبیاری های نوین در شهرستان شیراز  انجام گرديد . به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان شیراز در این نشست که با حضور ذبیح اله سیروسی مدیر، طاهری معاون ،مسؤلین واحدهای مربوطه، رؤسای مراکز و رابطین آب و خاک شهرستان شیراز انجام پذیرفت در ابتدا رابط آب و خاک هر مرکز به طرح مشکلات موجود از قبیل : عدم تمدید پروانه ها، موانع صدور مجوزها و قوانین سد راه پرداخت.