برگزاری ستاد راهبردی توسعه گلخانه ها و محیط های کنترل شده

123

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سروستان از برگزاری ستاد راهبردی توسعه گلخانه ها و محیط های کنترل شده در شهرستان سروستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان سروستان، شاهرخ سامانی با اعلام این خبر گفت: در این جلسه به بررسی و رسیدگی به مشکلات دو مورد از شهرک های گلخانه ای مومن آباد و سبز پوشش فارس و هم چنین 2 مورد گلخانه صنعتی و 40 هکتار سایبان پرداخته شد.

وی با اشاره به نیاز توسعه کشت های گلخانه در جهت مصرف بهینه آب، گفت: اکثر پروژه ها در مراحل اخذ تسهیلات و اجرا قرار دارند که بی تردید سرآغازی بر توسعه این کشت ها در شهرستان خواهد بود.

سامانی اظهار کرد: احداث گلخانه ها از اولویت های سازمان جهاد کشاورزی استان فارس و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان سروستان می باشد که این مدیریت به طور جدی تا حصول نتیجه گیری پیگیر خواهد بود.

محسن پورزارعی فرماندار شهرستان سروستان و رئیس ستاد راهبردی اجرای توسعه محیط های کنترل شده در شهرستان با اعلام آمادگی فرمانداری جهت هر گونه همکاری لازم، افزود: کشت های گلخانه ای با هدف صرفه جویی و افزایش بهره وری آب و هم چنین افزایش تولید در واحد سطح و ایجاد اشغال پایدار انجام می گیرد.

این جلسه با حضور فرماندار شهرستان سروستان، مدیر جهاد کشاورزی، روسای ادارات مرتبط شهرستان سروستان و تعدادی از متقاضیان و بهره برداران گلخانه در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=11702

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *