رونق تولید کشاورزی در خرم بید تسهیل می شود

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خرم بید از تشکیل جلسه کار گروه رفع موانع و رونق تولید بخش کشاورزی در راستای پیگیری مصوبات سفر استاندار به این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان خرم بید، آرش خسروانی گفت: این جلسه به منظور رفع موانع و رونق تولید در طرح های شهرک گلخانه ای ۱۰هکتاری، مجتمع دامپروری خوشه چین، کارخانه خوراک دام، شوریجات و ترشیجات ، بسته بندی و خشک کردن میوه ها تشکیل شد.

این مقام مسئول با اشاره به حضور کارشناسان استانی و سرمایه گذاران پروژه های کشاورزی در این نشست تصریح کرد: تاکید بر اهتمام ویژه درحمایت از تولید کنندگان و تامین اعتبار مالی پروژه ها از طریق بانک های توسعه تعاون و سینا به عنوان متولیان پرداخت تسهیلات از مهم ترین نکات این نشست بود.

دبیر کار گروه رفع موانع و رونق تولید بخش کشاورزی شهرستان خرم بید اظهار کرد: تلاش به منظور رونق اقتصادی در شرایط جنگ اقتصادی وظیفه تمام دستگاه ها و نهاد های مرتبط با این بخش است.

خسروانی با بیان اینکه صدور پروانه ها و دریافت تسهیلات بانکی عمده ترین مسائل پیش روی سرمایه گذاران و فعالین بخش کشاورزی این شهرستان است، اعلام کرد: پیگیری رفع موارد مطرح شده در دستور کار و مقرر شد طبق برنامه زمانبندی گزارش مکتوب از پیگیری به دبیرخانه رفع موانع تولید و میز تسهیل سرمایه گزاری شهرستان ارسال شود.

کار گروه رفع موانع و رونق تولید بخش کشاورزی به رئیسی صادق کریمی فرماندار و با حضور کارشناسان بخش های مختلف سازمان جهاد کشاورزی استان فارس در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان خرم بید برگزار گردید.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=23909

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *